Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
dne 10.11. jsem v prodejně Vodafone ve Znojmě na Obrokové ul. chtěla ukončit smlouvu. S pomocí Vašeho pracovníka jsme elektronicky vyplnili a poslali formulář. Bohužel po další měsíc/e se nic nedělo, až jsem po novém roce musela volat na infolinku, kde mě slečna navedla na ukončení smlouvy na Vašich www stránkách, protože z uvedené prodejny žádost o ukončení smlouvy nepřišla.
Podávám tedy stížnost na pracovníka na znojmeské prodejně (pracovník byl sice vstřícný,zaslala jsem mu 10ti bodové hodnocení!!leč jak se ukázalo-neschopný) a domluvit se na kompenzaci, jelikož jsem již dva měsíce mohla využívat jiných služeb.
Děkuji za brzké vyřízení!
S pozdravem Vláčilová Kateřina
RED LITE
Kompenzace ušlé částky, tarif jsem musela používat o 2 měsíce déle.
|
Tweet |
Dle § 430 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jedná při výkonu svého povolání zaměstnanec za zaměstnavatele. Jednání pracovníka pobočky je tedy pro společnost závazné vůči zákazníkům. Jestliže pochybením zaměstnance vznikla nějaká škoda, je tedy k její náhradě povina společnost. Dle § 2952 občanského zákoníku se hradí skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk).
Dobrý den, paní Vláčilová,
omlouvám se, že ukončení smlouvy neproběhlo, jak jste požadovala. Zároveň Vám děkuji za zpětnou vazbu k práci našeho prodejce. Na celou situaci se rádi podíváme konkrétně, když nám napíšete přes kontaktní formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.