Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#21225Výpověď smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2018, před 7 lety

Kateřina Vláčilová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 10.11. jsem v prodejně Vodafone ve Znojmě na Obrokové ul. chtěla ukončit smlouvu. S pomocí Vašeho pracovníka jsme elektronicky vyplnili a poslali formulář. Bohužel po další měsíc/e se nic nedělo, až jsem po novém roce musela volat na infolinku, kde mě slečna navedla na ukončení smlouvy na Vašich www stránkách, protože z uvedené prodejny žádost o ukončení smlouvy nepřišla.

Podávám tedy stížnost na pracovníka na znojmeské prodejně (pracovník byl sice vstřícný,zaslala jsem mu 10ti bodové hodnocení!!leč jak se ukázalo-neschopný) a domluvit se na kompenzaci, jelikož jsem již dva měsíce mohla využívat jiných služeb.

Děkuji za brzké vyřízení!
S pozdravem Vláčilová Kateřina


Produkt

RED LITE


Požadované řešení

Kompenzace ušlé částky, tarif jsem musela používat o 2 měsíce déle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2018 17:39, před 7 lety

Dle § 430 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jedná při výkonu svého povolání zaměstnanec za zaměstnavatele. Jednání pracovníka pobočky je tedy pro společnost závazné vůči zákazníkům. Jestliže pochybením zaměstnance vznikla nějaká škoda, je tedy k její náhradě povina společnost. Dle § 2952 občanského zákoníku se hradí skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2018 11:14, před 7 lety

Dobrý den, paní Vláčilová,

omlouvám se, že ukončení smlouvy neproběhlo, jak jste požadovala. Zároveň Vám děkuji za zpětnou vazbu k práci našeho prodejce. Na celou situaci se rádi podíváme konkrétně, když nám napíšete přes kontaktní formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2018 12:31, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2018 09:53, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.