Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#21226Nevstřícný přístup k reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2018, před 7 lety

Jakub Skřebský

Znění stížnosti

Podmínky prodloužené záruky odkazují na velmi neúplný seznam servisních partnerů, ani po telefonu mi firma FAST ČR, a.s. nesdělila správný kontakt, musel jsem obvolávat servisy v okolí a pátrat sám.


Produkt

Prodloužená záruka na myčku Philco PDP4


Požadované řešení

Zveřejnit úplný seznam servisních parterů nebo alespoň ochotněji pomoci po telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 13:25, před 7 lety

Prodloužená zákruka se řídí konkrétním ujednáním mezi prodávajícím a kupujícím ohledně smluvní záruky. Pravidla pro řešení tak mohou být odlišná oproti postupu v případě reklamace ze zákona. Jestliže ale společnost poskytuje nějakou službu, měla by spotřebitele přesně informovat o tom, jak službu využít, resp. na koho se obrátit. To, na co má v rámci prodloužené záruky spotřebitel nárok, je však odvislé právě od smluvního ujednání mezi stranami.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 16:49, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.