Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#21227Neuznaná reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2018, před 7 lety

Maria Prochyrova

Znění stížnosti

Telefón DOOGEE X5 MAX PRO bol zakúpený cez internet. Už po krátkej dobe od zakúpenia začal mať problémy, ale snažila som sa ho aj naďalej používať. Po necelom roku používania som sa rozhodla ho reklamovať pretože sa už vôbec nedal používať. Wifi sa samo od seba vypínalo po 2-3 minútach, inštalovali sa mi rôzne programy , ktoré som si sama nesťahovala. Pracovať na internete nebolo absolútne možné pretože to bolo veľmi pomalé. Niekoľko krát som dávala pôvodné nastavenia, ale nepomohlo to. Telefón sa mi nabíjal cca 10 hodín a vydržal tak max cez deň keď bol len zapnutý. Keď som si potrebovala aj zatelefonovať, alebo Wifi bolo zapnuté tak sa vybil po 6 hodinách. Reklamácia mi nebola v podstate uznaná pretože som si musela zakúpiť novú batériu (300 kč) a SW mi vraj preinštalovali. Po krátkej dobe užívania som začala mať znova problémy. Wifi sa mi znova vypínalo samo a pridalo sa k tomu aj to, že som vôbec nebola schopná prijať volanie. Bolo počuť len zvuk alebo vibrácie, ale neukazovalo kto volá, alebo či prijať alebo odmietnuť telefonát.Prišiel mi až neprijatý hovor. Rozhodla som sa to dať znovu reklamovať, pretože telefón s ktorým nemôžem telefonovať je zbytočný. Reklamácia mi bola zamietnutá, pretože je silno mechanicky poškodený a že keď mám záujem o diagnostiku tak si to mám zaplatiť aj keď je telefón v záručnej dobe. Ja uznávam, že je aj mechanicky poškodený, že má škrabance a aj rám ma poškodený, ale určite nie je poškodený tak ako to opísali v reklamačnom protokole, lebo to znelo tak ako keby som ho každý deň hádzala o zem. A nemyslím si, že škrabance a podobné mechanické poškodenia majú taký vplyv na SW telefónu.


Produkt

DOOGEE X5 MAX PRO bílý


Požadované řešení

výmena telefónu/oprava/vrátenie peňazí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2018 21:33, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Reklamace také nesmí být spojena s žádným poplatkem, takové ujednání by bylo neúčinné, protože by znamenalo nerovnováhu mezi právy a povinnostmi stran a odrazovalo by spotřebitelku od uplatnění práv z vadného plnění. Více informací je uvedeno na www.dtest.cz/clanek-3938/poplatek-za-neopravnenou-reklamaci-brante-se. Spotřebitelka může také podat podnět České obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adresehttps://www.coi.cz/podatelna/.

Společnost Servatech s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.