Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#21228Neoprávněně vymáhaný poplatek za LED žárovky Philips

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2018, před 7 lety

Petr Novák

Znění stížnosti

Dne 30.1.2018 jste mi, MUDr.Novák Petr, bytem Národní tř. 3360/81 Hodonín 69501, neoprávněně poslali fakturu č.ZK 180412 za 4 ks žárovek Philips za nedodržení závazků v kupní smlouvě za odběr plynu a el.energie u společnosti LAMA energy.

Skutečnost je však taková,že nadále jsem odběratelem el.energie u LAMA energy a zrušil jsem pouze dodávku plynu a zůstal u původního dodavatele Innogy.
Po telef.reklamaci u společnosti LAMA energy mi bylo sděleno ,že poslali požadavek na zaplacení pouze 2 ks žárovek,ne 4 ks!
Takže měla být vystavena faktura na částku 1331,0 kč za 2 ks žárovek Philips za nedodržení smlouvy o dodávce plynu a ne na 2662,00 kč za nedodržení dodávek plynu a i el.energie.


Požadované řešení

vystavení nové správné faktury na částku 1331,00 kč odpovídající ceně 2 ks žárovek Philips


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2018 11:46, před 7 lety

Pokud společnost žádá, aby spotřebitel uhradil dluh, musí také prokázat, že tento dluh v požadované výši existuje a na základě jakého právního důvodu vznikl. I v případě soudního sporu by bylo na společnosti, aby prokázala existenci závazku, na základě kterého dluh vznikl. Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitele, bude vhodné vyhledat právní služby a případně spor řešit soudní cestou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 14:10, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.