Společnost


4Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#2123Opakovaná reklamace stejné vady telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2014, před 11 lety

Lenka Briksová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 25.11. 2011 jsem si u společnosti český-mobil.cz, dodavatel 4Company s.r.o. zakoupila mobilní telefon Sony Ericsson Xperia Neo Blue za 6 389,- Kč. V září 2013 se na displeji telefonu v horní části začal „vypalovat“ bledý pruh do displeje a s ním i ikony. Vada brání plnému využívání displeje. Na internetu jsem také zjistila, že tato vada je u těchto telefonu běžná a potýká se s ní více uživatelů. Jelikož mobilní telefon byl ještě v záruce, zaslala jsem ho dne 7.10. 2013 na reklamaci do servisu společnosti Mobil Plus (dle pokynů prodejce). Reklamace byla uznána s tím, že servis provedl opravu vadného displeje přehrátím software, i když vada byla hardwarowého charakteru. Po vrácení telefonu nebyla vada opravena, naopak „vypálený“ proužek na displeji byl ještě více zřetelný. Telefon jsem tedy 19.11. 2013 znovu zaslala s vadou displeje k 2. reklamaci. Ikdyž na první reklamaci vadu displeje uznali, na druhé reklamaci mi tvrdili, že na displeji nic nevidí a že se závada neprojevila. Opět přehráli pouze software a telefon vrátili neopravený. Opět jsem telefon zaslala na 3. reklamaci, tentokrát s několika podrobnými fotkami a videem vady. Vada se tentokrát pod tíhou doložených materiálů projevila.
V tuto chvíli jsem ve fázi, kdy pracovník natahoval vyjádření se k dalším postupům tak dlouho, až postupně skončila záruční doba. Telefon je nyní na 3. reklamaci, kde autorizovaný servis odmítl reklamaci z důvodu rozbitého LCD (což už po třetí reklamuji) a čekám zda mi na žádost zašlou podrobnější důvod zamítnutí reklamace. Nabízejí mi pouze opravu displeje za 2050,-Kč.


Produkt

Telefon Sony Ericsson Xperia Neo Blue


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, případně oprava vadného displeje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 09:05, před 11 lety

Pokud nebyla reklamace řádně vyřízena dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele ve lhůtě 30 dnů, svědčilo kupujícímu stejné právo, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Nemělo již dojít k druhé a třetí reklamaci, ale pouze k výzvě k odstranění vady, případně k odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace. Pokud nebyla reklamace řádně vyřízena, neuplynula ani záruční doba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2014 11:25, před 11 lety

Dobrý den,

reklamace byla vyřízena ke spokojenosti zákazníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.2.2014 11:42, před 11 lety


Lenka Briksová

Dobrý den,

společnost mě telefonicky kontaktovala, že doba reklamace přesáhla 30 dnů a z tohoto důvodu tedy vrátí peníze. Tímto bych chtěla poděkovat dTestu za spolupráci a perfektní péči, kterou poskytují svým klientům. Přeji hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2014 11:00, před 11 lety

Stížnost uzavíráme, jelikož dle popisu případu bylo dosaženo mezi prodejcem a kupující dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.7.2014 11:01, před 11 lety


Lenka Briksová

Hodnocení: