Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 25.11. 2011 jsem si u společnosti český-mobil.cz, dodavatel 4Company s.r.o. zakoupila mobilní telefon Sony Ericsson Xperia Neo Blue za 6 389,- Kč. V září 2013 se na displeji telefonu v horní části začal „vypalovat“ bledý pruh do displeje a s ním i ikony. Vada brání plnému využívání displeje. Na internetu jsem také zjistila, že tato vada je u těchto telefonu běžná a potýká se s ní více uživatelů. Jelikož mobilní telefon byl ještě v záruce, zaslala jsem ho dne 7.10. 2013 na reklamaci do servisu společnosti Mobil Plus (dle pokynů prodejce). Reklamace byla uznána s tím, že servis provedl opravu vadného displeje přehrátím software, i když vada byla hardwarowého charakteru. Po vrácení telefonu nebyla vada opravena, naopak „vypálený“ proužek na displeji byl ještě více zřetelný. Telefon jsem tedy 19.11. 2013 znovu zaslala s vadou displeje k 2. reklamaci. Ikdyž na první reklamaci vadu displeje uznali, na druhé reklamaci mi tvrdili, že na displeji nic nevidí a že se závada neprojevila. Opět přehráli pouze software a telefon vrátili neopravený. Opět jsem telefon zaslala na 3. reklamaci, tentokrát s několika podrobnými fotkami a videem vady. Vada se tentokrát pod tíhou doložených materiálů projevila.
V tuto chvíli jsem ve fázi, kdy pracovník natahoval vyjádření se k dalším postupům tak dlouho, až postupně skončila záruční doba. Telefon je nyní na 3. reklamaci, kde autorizovaný servis odmítl reklamaci z důvodu rozbitého LCD (což už po třetí reklamuji) a čekám zda mi na žádost zašlou podrobnější důvod zamítnutí reklamace. Nabízejí mi pouze opravu displeje za 2050,-Kč.
Telefon Sony Ericsson Xperia Neo Blue
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, případně oprava vadného displeje
|
Tweet |
Pokud nebyla reklamace řádně vyřízena dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele ve lhůtě 30 dnů, svědčilo kupujícímu stejné právo, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Nemělo již dojít k druhé a třetí reklamaci, ale pouze k výzvě k odstranění vady, případně k odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace. Pokud nebyla reklamace řádně vyřízena, neuplynula ani záruční doba.
Dobrý den,
reklamace byla vyřízena ke spokojenosti zákazníka.
Dobrý den,
společnost mě telefonicky kontaktovala, že doba reklamace přesáhla 30 dnů a z tohoto důvodu tedy vrátí peníze. Tímto bych chtěla poděkovat dTestu za spolupráci a perfektní péči, kterou poskytují svým klientům. Přeji hezký den.
Stížnost uzavíráme, jelikož dle popisu případu bylo dosaženo mezi prodejcem a kupující dohody.
Hodnocení: