Společnost


WHITEBOX s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21230Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2018, před 7 lety

Jana Přindišová

Znění stížnosti

Před Vánoci 2017 jsem objednala 4ks parfémů v hodnotě 2690,-kč.
Parfémy byly padělky. Byla jsem s tím i u nás na policii, kde mi řekli, ať postupuji zatím podle reklamačního řádu...kontaktuji dodavatele a emaily si schovám...
Domluvila jsem se tedy jak e-mailem, tak telefonicky s firmou Whitebox, že mám poslat parfémy zpět s fakturou a průvodním dopisem, kde odstoupuji od smlouvy a že mám přiložit i č.ú., kam mi mohou poslat zpět peníze. Hned druhý den jsem tak udělala.
Od České pošty mi přišla SMS 27.12.2017, že příjemce balíček převzal.
Od té doby nekomunikují ani prostřednictvím emailu, ani nezvedají telefon.
Lacoste Touch of Pink toaletní voda dámská 90 ml 725,00 CZK
2x 1 450,00 CZK

DKNY Be Delicious Skin toaletní voda dámská 100 ml 620,00 CZK
2x 1 240,00 CZK

Produkty
2 690,00 CZK
Sleva
0,00 CZK
Dárkové balení
0,00 CZK
Doručení
75,00 CZK
Celkem DPH
466,86 CZK
Celkem zaplaceno
2 765,00 CZK


Produkt

Objednávka: HHQAQBLNF Vytvořená 2017-12-10 Celkem zaplaceno 2 765,00 CZK


Požadované řešení

Vše jsem ihned poslala na své náklady a vrátila neporušené, proto bych ráda dostala nazpět své peníze prosím.
Jsem samoživitelka dvou dětí a proto mě mrzí, jak to někomu může být ještě před Vánoci úplně jedno... :-(


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2018 11:54, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 13:07, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.