Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#21233Služba každý iPhone každý rok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2018, před 7 lety

Koza Martin

Znění stížnosti

V listopadu jsem měnil iPhone 6s za iPhone 8 plus protoze po 2 mesicich jste nebyli schopni dodat iPhone X. Vrácení starého iPhonu trvá už 3 měsíce a nejste schopni to vyřešit. Vždy když jsem žádal o kontaktování aby jste mi vysvětlili proč jste mi vystvaili fakturu za mobil, který jsem měsíc už neměl, tak jsem se odpovědi z vaší strany nedostal. Nečekal jsem tak neohleduplné chování od společnosti jako jste vy. Jestli byl váš účel aby lidé váš program “Nový telefon každý rok” začali rušit, znehodnocovat a zpochybňovat, tak se vám to opravdu daří na výbornou. Jestli budu muset zase jet na pobočku kvůli tomu že nejste schopni přijmout starý telefon a takovýhle zanedbávání zákazníka bude pokračovat (ted´ už to je 3 měsíc) službu budu nucen zrušit a nepočítejte že vás budu doporučovat.


Produkt

Nový iPhone každý rok. iPhone 6s 64GB Gold. Číslo faktury 2180177721


Požadované řešení

Nabídnutí počatečního požadavku iPhonu X místo iPhonu 8 Plus a žádné opakování takovéhle situace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 14:04, před 7 lety

Alza ke službě Nový iPhone každý rok uvádí, že vrácení starého a přijetí nového přístroje bude probíhat najednou na prodejně Alza, kterou si zákazník vybere. Z toho plyne, že po výměně mobilního telefonu by měl zákazník platit za mobilní telefon, který převzal, nikoliv za ten původní. Z informací ke službě také nijak nevyplývá, že by proces výměny měl trvat nějakou delší dobu, natož v řádu měsíců.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 16:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.