Společnost


František Rada

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#21236Zboží posláno zpět - bez vrácení kupní ceny. Nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2018, před 7 lety

Martin Stavař

Znění stížnosti

Zakoupil jsem 24.11.2017 na e-shopu www.vyprodejfaja.cz Extraktor NutriBullet 600, set 12 ks a 6.12.po doručení při otevření jsem zjistil, že se jedná o napodobeninu přístroje. Navíc zboží dorazilo bez faktury, kterou mi pan Rada poslal až po urgencích. Na faktuře chyběly jakékoliv data prodeje atd.
Po dohodě jsem poslal zboží po 10 dnech od doručení zpět na e-shop.
Dodnes nemám vrácenou platbu ani zboží. Prodávající nekomunikuje jak po tel. ani po emailu.Zdvořile jsem p. Radu žádal o jakoukoliv komunikaci, nebo vysvětlení situace. Bezvýsledně.
Nereaguje na e-maily.
Nezbývá asi než se obrátit na PČR a podat trestní oznámení.


Produkt

Extraktor NutriBullet 600, set 12 ks


Požadované řešení

Žádám vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2018 11:17, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 15:53, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.