Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
25.1.2018 byla zaslana faktura na 2662.- za udajne dodane zarovky nasemu 92 letemu seniorovi. Jedna se o podvod!!!
Dodavatelem dokladu je BLUE OCEAN Management, Vaclavske nam.806/62, Praha 1
Do uvedene firmy jsem zaslala doporuceny dopis s zadosti o vysvetleni.
Pockam na reakci a pak budu event.pokracovat dale.
Prosim o provereni, zda takovychto nepravdivych dokladu nebylo touto spolecnosti zaslano vice.
|
Tweet |
Pokud společnost žádá, aby spotřebitel uhradil dluh, musí také prokázat, že tento dluh existuje a na základě jakého právního důvodu vznikl (například prokázat existenci kupní smlouvy). I v případě soudního sporu by bylo na společnosti, aby prokázala existenci závazku, na základě kterého dluh vznikl. Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitele, bude vhodné vyhledat právní služby a případně spor řešit soudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.