Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#21239Neoprávněně vymáhaný poplatek za žárovky = 2 662.--

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2018, před 7 lety

Jana Mazacova

Znění stížnosti

25.1.2018 byla zaslana faktura na 2662.- za udajne dodane zarovky nasemu 92 letemu seniorovi. Jedna se o podvod!!!
Dodavatelem dokladu je BLUE OCEAN Management, Vaclavske nam.806/62, Praha 1
Do uvedene firmy jsem zaslala doporuceny dopis s zadosti o vysvetleni.
Pockam na reakci a pak budu event.pokracovat dale.


Požadované řešení

Prosim o provereni, zda takovychto nepravdivych dokladu nebylo touto spolecnosti zaslano vice.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2018 11:10, před 7 lety

Pokud společnost žádá, aby spotřebitel uhradil dluh, musí také prokázat, že tento dluh existuje a na základě jakého právního důvodu vznikl (například prokázat existenci kupní smlouvy). I v případě soudního sporu by bylo na společnosti, aby prokázala existenci závazku, na základě kterého dluh vznikl. Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitele, bude vhodné vyhledat právní služby a případně spor řešit soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 14:08, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.