Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Popis stížnosti vystihuje odeslaná žádost na Nebeslev ze dne 31.12.2013, jejíž kopii uvádím níže. Jelikož jsem nedostala žádnou odpověď, kontaktovala jsem Nebeslev telefonicky, kdy jsem byla ujištěna, že se mi zčátkem následujícího týdne ozvou. Když se nic nedělo ani po 14 dnech, odeslala jsem na Nebeslev svou žádost opět dne 30.1.2014, ale dosud jsem nedostala odpověď.
Kopie první žádosti odeslané na Nebeslev:
Dobrý den,
odstupuji tímto od smlouvy s vaším slevovým portálem Nebeslev ohledně 4 odběrných poukazů, které nebylo možné využít (ani po opakovaných urgencích) k dnešnímu dni 31.12.2013, kdy jejich platnost končí a žádám vás tímto o vrácení kupní ceny těchto 4 odběrných poukazů, které uvádím níže:
1. tři robotické vysavače Al-bot Elano ECOline zaplaceny dne 23.10.2013 u RB. Slevové poukazy 8557742832A, 8557742832B, 8557742832C jsem uplatnila dle předepsaných doporučení začátkem listopadu 2013 v internetovém obchodě TohleChci.cz. Ani po opakovaných urgencích jsem zboží k dnešnímu dni nedostala a na mé žádosti přestali zde reagovat. Žádám proto o vrácení kupní ceny uvedených 3 odběrných poukazů v celkové hodnotě 11 970 Kč
2. jeden modrý dětský tablet na výuku angličtiny zaplacen 17.11.2013 u RB. Slevový poukaz 6550250704 jsem uplatnila dne 18.11.2013 dle předepsaného doporučení v internetovém obchodě Minidarek.cz a po opakovaných slibech jsem zboží k dnešnímu dni, kdy jeho platnost končí, neobdržela. Žádám proto o vrácení kupní ceny tohoto odběrného poukazu v hodnotě 249 Kč.
Předem děkuji za kladné a rychlé vyřízení mé žádosti.
Daniela Sobotková
P.S. Veškerou komunikaci e-mailovou poštou mohu na vyžádání doložit.
tři robotické vysavače Al-bot Elano ECOline a jeden dětský tablet na výuku angličtiny
Žádám o zaslaní výše uvedených finančních částek celkem za 4 slevové poukazy, jejichž specifikaci uvádím výše, na bankovní účet u RB, ze kterého byla platba provedena.
|
Tweet |
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem a ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b.
¨Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: