Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21243Nabídka švýcarského holícího strojku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2018, před 7 lety

Petr Odložilík

Znění stížnosti

dne 1. 2. 2018 jsem z neznalosti prostřednictvím telefonu asi uzavřel dohodu o zaslání (kupní smlouvu), jejímž předmětem měl být zdarma holící strojek. Po další podrobnější informaci o zboží jsem zjistil, že toto zboží mi ze zdravotních důvodu vůbec nevyhovuje.


Požadované řešení

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy


Vážení,
dne 1. 2. 2018 jsem prostřednictvím telefonu uzavřel dohodu o zaslání, kupní
smlouvu, jejímž předmětem měl být zdarma holící strojek. Po další podrobnější informaci o zboží jsem zjistil, že toto zboží mi ze zdravotních důvodu vůbec nevyhovuje.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí telefonu, tj. typického
prostředku komunikace na dálku, rozhodla jsem se využít svého práva podle ustanovení
§ 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném
znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.

Proto zboží ani případné další zásilky neposílejte.
Zároveň vás žádám o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.
Děkuji,


S pozdravem,
Petr Odložilík



..............................................
(vlastnoruční podpis)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2018 10:15, před 7 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 16:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.