Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
dlouhodobě a pravidelně nakupuji v prodejně LIDL, provozovna Most, Velebudická. Nákupy byly zpočátku bez problému a byl jsem spokojený. V poslední době, tj.cca před 3 měsíci začalo docházet k chybné práci pokladních. Přibližně pět nákupů, t.j. včetně dneška dochází po kontrole účtu po zaplacení k chybným údajům, kde je naúčtované zboží, které jsme nanakoupili. Jedenkrát se dokonce stalo, že bylo pokladní naúčtováno 250 Kč za láhev Fernetu, kterou jsme nezakoupili. Reklamaci vyřídili a pokladní se omluvila.
Dnes jsem opět po kontrole účtu zjistili, že nám bylo naúčtováno zboží (porek), které jsme nezakoupili. Pokladní byl zavolán mladý zástupce prodejny, který reklamaci vyřídil. Sdělil jsem mu, že se tyto reklamace často v jejich prodejně opakují a on se tomu usmál, bez dalšího vyjádření. Tak nevím jaký je zájem a přístup zaměstnanců této prodejny k zákazníkům.
Jelikož prodejnu rádi s přítelkyní navštěvujeme, prosím o lepší přístup zaměstnanců prodejny k zákazníkům a aby se opakující nepřesnosti ve vyúčtování dále neopakovali.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den, pane Fröhlichu,
za chybné markování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Děkujeme rovněž za upozornění, které předáme odpovědným nadřízeným, aby dohlédli na opětovné proškolení personálu.
Věříme, že příště už bude vše v pořádku.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, děkuji za Váš přístup k řešení stížnosti. Zatím se podobný případ na pokladně nestal. Pokud moje stížnost přispěla k zlepšení stavu v uvedené prodejně, budeme s přítelkyní spokojeni.
Otakar Fröhlich Most