Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#2125Neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2014, před 11 lety

Michaela Teplá

Znění stížnosti

Dne 13.7.2013 jsem zakoupila lodičky v prodejně v Olomouci v nákupním centru OLYMPIA OLOMOUC. Po dvouměsíčním nošení se mi začala drolit podrážka. Podotýkám, že pracuji v kanceláři, ve které toho moc nenachodím, venku přejdu 100 m do auta a zase z auta domů nebo do kanceláře.
Podala jsem tedy dne 12.10.2013 reklamaci, která byla zamítnuta dne 23.10.2013 z odůvodněním, že obuv prozkoumal odborník a nezjistil žádnou výrobní ani materiálovou vadu. Obuv se řadí do kategorie společenské obuvi. Ta je určena pro krátkodobé nošení zejména v interiéru, je velmi citlivá na vlhkost a nerovný povrch. Na tuto skutečnost mne měl upozornit přiložený leták. Prodejce nenese odpovědnost za poškození obuvi.
S tímto samozřejmě nesouhlasím, protože cena výrobku neodpovídá tomu, že se boty mohou nosit jen krátkodobě, když podle zákona musí výrobek sloužit minimálně 2 roky nošení (i kdyby jen v interiéru), což nesplnil.


Produkt

Lodičky Clara Barson


Požadované řešení

Vrácení peněz o další zboží nemám zájem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 14:14, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že vada byla vytčena do prvních 6 měsíců, je povinností prodejce prokázat, že výrobek byl předán kupujícímu bez vaddle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. Pokud tvrdí, že vada vznikla mechanickým poškozením, je možné k posouzení vady využít soudního znalce, který by příčinu vady posoudil. Pokud by dal za pravdu kupujícímu, je prodejce povinný proplatit cenu znaleckého posudku jako náklady spojené s reklamacím dle § 598 občanského záoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 20:13, před 11 lety

Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
4.6.2014 09:06, před 11 lety

Spotřebitelka nám doplnila ještě následující:

Moc děkuji společnost dTest za snahu, jsem ráda, že jsem mohla svoji stížnost zveřejnit, aby si i ostatní lidé na tuto společnost dali pozor. Já osobně si od nich obuv nikdy nepůjdu koupit a říkám to i svým známým. Myslím, že když jim klesnou tržby, budou reklamace řešit.

Ještě jednou děkuji.

Michaela Teplá
Olomouc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.6.2014 09:07, před 11 lety


Michaela Teplá

Hodnocení: