Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.2.2018 mi byl opět naúčtovaný poplatek 49,- kč dvakrát za sledování pořadů bez reklam. Toto je již podruhé, poprvé mi bylo to samé účtováno 2.1 2018. Poprvé jsem na uvedený email popsal problém a připojil přílohy - přijaté SMS a výpis volání kde platba 49,- je dvakrát. Do dnešního dne se mi nikdo neozval a místo toho mi bylo opět naúčtován poplatek dvakrát.
iPrima bez reklam
Chci aby se tato situace už neopakovala na začátku každého měsíce. Neoprávněně naúčtovaných 98,-kč převést na další měsíce tj. Březen a Duben.
|
Tweet |
Pokud společnost účtuje za poskytování služby více než bylo dojednáno, potom se v případě platby navíc jedná o tzv. bezdůvodné obohacení na straně společnosti. K vydání bezdůvodného obohacení může spotřebitel společnost vyzvat, a ta je povinna ho dle § 2991 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vydat. Bližší informace a vzor výzvy může spotřebitel nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Domluvit se na započtení bezdůvodného obohacení za následující platby je také možností.
Společnost nám zaslala ke stížnosti následující vyjádření:
"Dobrý den, po prověření zmiňované stížnosti uvádíme:
k situaci uvedené stěžovatelem skutečně došlo. Nejednalo se nicméně o záměr, ale o chybu v systému SMS plateb.
Ihned po detekci závady jsme o situaci uživatele informovali dne 14.2. emailovou zprávou, kde jsme rovněž uvedli, jakým způsobem jsme jej v této věci kompenzovali.
Rovněž jsme informovali, že jsme provedli maximum pro to, aby k obdobným situacím v budoucnu nedocházelo."
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který tak má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Vše vyřešeno k naprosté spokojenosti. Děkuji.