Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#21253Neuznaná reklamace po 2 měsících používání značkové obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2018, před 7 lety

Hana Olejárová Sterzik

Znění stížnosti

V prodejně Hervis sport ve Vaňkovce Brno jsem zakoupila obuv zn. Adidas určenou pro běh v nerovném terénu. Cena 1 500,- Kč
Po dvou měsících užívání/-2x týdně hodina jogingu/ se silon na patě uvnitř začal źmolkovatět a následně se proděravěl. Okamžitě jsem obuv nesla k reklamaci. V prodejně se prodavači chovali pěkně a s pochopením, zkontrolovali obuv, zda jsem používala při obouvání lžíci. Vše bylo v pořádku,protože jsem opravdu důsledně lžíci používala. Reklamaci odeslaLi.
Po měsíci mi přišel email, že reklamace je neoprávněná a ať si dojdu pro boty co nejdříve.
S reklamací jsem nesouhlasila a opět jsem boty podala k novému posouzení.
Druhá reklamace dopadla stejně.
Když jsem si pro boty přišla, nechala jsem si zavolat zástupce vedoucího, kterému jsem vysvětlovala, že nemohu přeci souhlasit s výsledkem reklamace. Značkové boty určené pro běh v terénu nemohou po 2 měsících vypadat uvnitř takto. Chladně odpověděl, že se mám obrátit na Sdružení pro ochranu spotřebitele, ale že to něco stojí a výsledek může dopadnout v můj neprospěch a peníze se za takový spor nevracejí.
Když jsem mu řekla, že už si u nich boty nekoupím a takto to nenechám, opět s chladem řekl, že si klidně stěžovat můžu.


Produkt

Terénní obuv zn. Adidas Galaxi Trail


Požadované řešení

Ráda bych, aby mi byly vráceny peníze, protože v době, kdy jsem boty musela předat k reklamaci a neznala jsem, jak se následně Hervis sport zachová, koupila jsem si na stejné prodejně jiné značkové boty pro terénní běh Salomonky, abych měla na sport.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 17:33, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2018 11:27, před 7 lety

Dobrý den,

vyjádření prodejny je v naprostém pořádku. V protokolu je napsáno, že se jedná o mechanické poškození. K oděru podšívky a k jejímu proděravění došlo pohybem nohy v obuvi. I když se jedná o nevědomé poškození, stále je to poškození, která nezpůsobila skrytá vada materiálu či její snížená kvalita.

S pozdravem,

Petr Křivohlavý
Revision/Revize
Hervis Sport a móda, s.r.o.
Nákupní 389/2
Praha 10
102 00
Tel. : +420 720 958 849
Email: petr.krivohlavy@hervis.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.3.2018 14:06, před 7 lety


Hana Olejárová Sterzik

Co na to říci? Po dvou měsících proděravění paty značkové obuvy vinou pohybu mé nohy v botě? To snad si děláte legraci! Ledaže by mi z paty trčel hřebík! Jak je potom možné, že moje pata se v jiné obuvy chová normálně a k proděravění nedochází? Zajímavé, že to neudělala ani v teniskách od vietnamců. Ráda se o svoji zkušenost podělím na Facebooku.S pozdravem H.Olejárová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2018 15:57, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2018 21:18, před 7 lety

Dobrý den paní Olejárová,

nerad posuzuji reklamaci pokud jsem zboží fyzicky neviděl. Mé vyjádření k reklamaci je jen na vyjádření pobočky. Podle Vámi podané reklamace, bylo vyjádření v pořádku.

Pokud máte zájem o posouzení z mé strany, zašlete obuv na centrálu do Prahy na mé jméno. K reklamaci se bezodkladně vyjádřím.

S pozdravem,

Petr Křivohlavý
Revision/Revize
Hervis Sport a móda, s.r.o.
Nákupní 389/2
Praha 10
102 00
Tel. : +420 720 958 849
Email: petr.krivohlavy@hervis.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2018 21:43, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 18:22, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.