Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21254Podvodná seznamka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2018, před 7 lety

Petr Pavliš

Znění stížnosti

Stejný problém jako u ostatních lidí u této společnost....
včera mi přišel mail.....

D. P.
mé jméno a adresa
V Praze dne 01.02.2018
2305021821
Věc :Předžalobní upomínka
Vyřizuje : D. P. Ref č. :
Uvádějte,prosím ve veškeré korespondenci!
Fax : 283 880 902
Vážený pane,
Oznamujeme Vám jménem našeho klienta
BE2 GmbH
že jsme byli pověřeni inkasem Vašeho dluhu, který je tvořen následujícím:
Základ pohledávky :
Úroky z prodlení :
Paušální náhrada nákladů :
88,00
2,44
0,00 EUR
EUR
CZK
Celkem : 90,44 EUR
Neuhrazený úrok po splatnosti je vypočten v souladu s Občanským zákoníkem a každým dnem se zvyšuje.
S politováním jsme vzali na vědomí, že jste nereagoval na naše předchozí dvě výzvy na zaplacení
Vašeho dluhu, který Vám vznikl z toho důvodu, že jste nesplnil smluvní závazky vůči Vašemu věřiteli.
Vzhledem k tomu, že jsme vyčerpali všechny možnosti mimosoudního vypořádání pohledávky, jsme nuceni Vám sdělit, že na Vás bude podána žaloba prostřednictvím advokáta, ve které se bude domáhat úhrady pohledávky včetně příslušenství, to jest úroků z prodlení a soudního poplatku.
Pokud do 15 dnů ode dne doručení tohoto dopisu svůj dluh neuhradíte na účet Intrum Czech, s.r.o.:
106 0109 408 / 3500 (EUR), ING Bank, CZ5735000000001060109408, swift: INGBCZPPXXX
122 0109 416 / 3500 (USD), ING Bank, CZ8635000000001220109416, swift: INGBCZPPXXX
123 619 268 / 0300 (Kč), CSOB,
S pozdravem
D. P.
Intrum Czech, s.r.o.
Klient : BE2 GmbH
Kontaktní osoba
Telefon
Fax : D. P.
: 277 003 734
: 283 880 902
Seznam dlužných částek (dlužná částka je kalkulována ke dni :
Produkt č. faktury základ úroky splatnost
Faktura 159827936 88,00 2,44 29.09.2017
Závazek celkem (EUR) 88,00
Úroky z prodlení celkem (EUR) 2,44
Paušální náhrada nákladů (CZK) : 0,00
Celkem (EUR) 90,44
Na základě projektu vnitrostátní fúze ze dne 10.10.2017 došlo k fúzi sloučením společnosti
Intrum Justitia, s.r.o., se sídlem Praha 9, Prosecká 851/64, PSČ: 190 00, IČ: 25083236, jakožto zanikající společnosti, a společnosti Intrum Justitia Czech, s.r.o., se sídlem Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČ: 27221971, jakožto nástupnické společnosti.


Požadované řešení

nevím jak tuto věc vyřešit....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 17:38, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2018 14:02, před 7 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2018 04:20, před 7 lety


Petr Pavliš

petrpavlis3@gmail.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2018 11:07, před 7 lety

ID: QLC4JO88


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 29/08/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:09, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2018 12:24, před 7 lety


Petr Pavliš

Prisel mi dopis....exekucni vyzva
Zatim jsem nic nezaplazil, uvidime

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2018 14:42, před 7 lety

ID: QLC4JO88


Dobrý den.

Váš případ byl již předán k řešení externí společnosti - v případě jakýchkoliv dotazů spojených s úhradou tudíž prosím kontaktujte přímo společnost Intrum Justitia,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:12, před 7 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.5.2018 10:17, před 7 lety


Petr Pavliš

Dobry den, vse jeste probiha.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2018 11:38, před 7 lety

ID: QLC4JO88


Dobrý den.

Váš případ je stále v řešení s externí společností, no žádné nové informace nemáme. Zákazník - spotřebitel komunikuje přímo se společností a tahle komunikace jde mimo nás.

Děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 08:41, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 08:46, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.