Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#21255Reklamace chytrých hodinek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2018, před 7 lety

Alena Čechová

Znění stížnosti

Na vánoce 2017 jsem si zakoupila chytré hodinky.Jelikož mám problém s nabíječkou,
snažila jsem se je reklamovat.Na e-mail firma nereaguje a tel.číslo je nedostupné...


Produkt

Smart Watch K88H


Požadované řešení

Firma by měla komunikovat se zákazníkem,tel.dostupnost by měla být samozdřejmostí.
Čekala bych alespoň nějakou možnost řešení(např. výměnu nabíječky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 17:42, před 7 lety

Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa V podhájí 1186/14, Braník, 147 00 Praha 4. Stejná adresa, určená také pro vyřizování reklamací, je uvedena i na webových stránkách společnosti (http://www.allhere.cz/Reklamacni-rad-a4_2.htm).

Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 08:07, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.