Společnost


JAREA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21259Reklamace neprovedení služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2018, před 7 lety

Ivo Kačmařík

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 13.10.2017 jsem si objednal na serveru slever.cz službu: 2x fotokalendář "2x fotokalendář nástěnný s 13 listy v digitisku - Varianta D: Fotokalendář nástěnný A3 12+1 digi včetně poštovného". Službu jsem zapaltil ve výši 458,--Kč.
Dne 16.10.2017 mi přišly vygenerovány dva vouchery s platností do 31.1.2018.
Začal jsem tedy vypracovávat fotokalendáře, ovšem nešlo vložit fotografie. Po uplynutí doby 31.1.2018 jsem začal reklamovat nefungující službu u azfoto.cz a u slever.cz e-mailovou korespondencí, do té doby jsem myslel, že to sám zvládnu a nebudu azfoto.cz obtěžovat.
AZfoto.cz odpovědělo, že je již pozdě a zadávání funguje a že mi peníze nevrátí, že se mám obráti na slever.cz. Slever.cz mi odpesal, že platnost voucheru vypršela, že je již pozdě na vrácení peněz. Prosím Vás pomozte.


Produkt

Objednání 2xfotokalendář nástěnný s 13 listy v digitisku - Varianta D: Fotokalendář nástěnný A3 přes slever.cz


Požadované řešení

Prosím o vrácení částky 458,-- Kč od slever.cz nebo azfoto.cz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 17:59, před 7 lety

V případě, že je fotokalendář objednaný přes slevový portál, je zásadní, kdo byl prodejcem a zda slevový portál nebyl pouze zprostředkovatelem. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok vymáhat po obchodníkovi, který měl kalendář dodat.

Jestliže nebylo možné smlouvu naplnit z důvodu překážky na druhé straně, nelze vůči spotřebiteli namítat, že neuplatnil své právo včas.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 14:59, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.