Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V srpnu 2012 zakoupila má tchýně pračku SAMSUNG R 1043 za 8 tis Kč, pračka byla bez návodu k použití i když nám prodejce sdělil, že návod je v bubnu pračky. Po instalaci byla trochu hlučnější, ale asi rok prala bez problému, potom se hlučnost zvyšovala a kvalita praní zhoršovala. Prodejce mě odkázal na záruční servis Samsumg v Ostravě, kde mi sdělili, že pračka byla vyrobena v roce 2006 a tudíž mi ji v záruce neopraví ( jen do 3 let stáří výrobku). Prodejce mi nýni nabídl, že pračku odveze do servisu na opravu. Nemáme však už k prodejci, který 6 let starý ležák prodal jako nový, důvěru.
pračka SAMSUNG R 1043 GW/XEH, výrobní č. W8085ANLA0087B
nemáme už k výrobku ani prodejci důvěru, požadujeme odstoupení od koupě a vrácení peněz
|
Tweet |
Za vady výrobku, které se projeví v záruční době odpovídá vždy prodejce, proto je třeba je u něho uplatnit formou reklamace. Dle § 622 občanského zákoníku má kupující nárok na opravu, pokud by to nebylo neúměrné, může požadovat výměnu výrobku za nový. Odstoupení od kupní smlouvy je možné až v případě, že by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Nedůvěra v prodejce nebo výrobek nezakládá ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy.
Subjekt Volák Roman byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.