Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Nemůžu se s vámi nepodělit o dnešní špatnou zkušenost s prodejnou Okay v Brně-Slatině na ulici Řípské. S důvěrou v kompetentní personál jsme se obrátili na prodávajícího s prosbou o radu při výběru obalu na mobilní telefon. Tento se nás ochotně ujal a doporučil vhodný produkt k modelu telefonu, který jsme mu k výběru zboží dali k dispozici. Zboži jsme zaplatili a poté vyjmuli ze zalepeného obalu, který jsme vyhodili. Následně jsme zjistili, že doporučený výrobek na daný model nepasuje. Za pomoci pracovnice úklidu místního marketu jsme obal vyhledali v odpadkovém koši a rozhodli se výrobek prodejci reklamovat. Do teď by mohlo být vše v pořádku. Překvapením ovšem bylo, že prodejce neměl zájem pochopit náš požadavek s argumentem, že je to sice jejich chyba, že nám prodali nesprávný výrobek, ale rozhodně ho nevezme zpět, jelikož obal je poškozený. Pochopím jeho jednání v případě běžné reklamace, ale rozhodně nesouhlasím s jeho postupem v případě pochybení zaměstnance při doporučení zboží. Nemluvě o tom, že se tento ani neúčastnil této trapné situace. Tímto mě společnost Okay zásadně zklamala. To můžu nakupovat za zlomek ceny na internetu.
Na místě by byla výměna za správný výrobek. Tento bohužel v prodejně nebyl k dispozici. Vzhledem k jednání zástupce prodejny bych volil variantu vrácení peněz. Tohle pro mě není profesionální jednáni.
|
Tweet |
Pokud prodávající při prodeji zboží sdělil spotřebiteli nepravdivé informace, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku. V takovém případě je vhodné o tomto jednání prodávajícího informovat Českou obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud prodávající porušil svou zákonnou povinnost, mohl by spotřebitel žádat náhradu škody, které mu v souvislosti s tímto jednáním prodávajícího vznikla.
Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.