Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#21261Špatné doporučení výrobku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2018, před 7 lety

Jitka Hladilová

Znění stížnosti

Dobrý den. Nemůžu se s vámi nepodělit o dnešní špatnou zkušenost s prodejnou Okay v Brně-Slatině na ulici Řípské. S důvěrou v kompetentní personál jsme se obrátili na prodávajícího s prosbou o radu při výběru obalu na mobilní telefon. Tento se nás ochotně ujal a doporučil vhodný produkt k modelu telefonu, který jsme mu k výběru zboží dali k dispozici. Zboži jsme zaplatili a poté vyjmuli ze zalepeného obalu, který jsme vyhodili. Následně jsme zjistili, že doporučený výrobek na daný model nepasuje. Za pomoci pracovnice úklidu místního marketu jsme obal vyhledali v odpadkovém koši a rozhodli se výrobek prodejci reklamovat. Do teď by mohlo být vše v pořádku. Překvapením ovšem bylo, že prodejce neměl zájem pochopit náš požadavek s argumentem, že je to sice jejich chyba, že nám prodali nesprávný výrobek, ale rozhodně ho nevezme zpět, jelikož obal je poškozený. Pochopím jeho jednání v případě běžné reklamace, ale rozhodně nesouhlasím s jeho postupem v případě pochybení zaměstnance při doporučení zboží. Nemluvě o tom, že se tento ani neúčastnil této trapné situace. Tímto mě společnost Okay zásadně zklamala. To můžu nakupovat za zlomek ceny na internetu.


Požadované řešení

Na místě by byla výměna za správný výrobek. Tento bohužel v prodejně nebyl k dispozici. Vzhledem k jednání zástupce prodejny bych volil variantu vrácení peněz. Tohle pro mě není profesionální jednáni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2018 10:55, před 7 lety

Pokud prodávající při prodeji zboží sdělil spotřebiteli nepravdivé informace, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku. V takovém případě je vhodné o tomto jednání prodávajícího informovat Českou obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud prodávající porušil svou zákonnou povinnost, mohl by spotřebitel žádat náhradu škody, které mu v souvislosti s tímto jednáním prodávajícího vznikla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2018 12:46, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.