Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#21262Ignorování žádostí o storno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2018, před 7 lety

Tomíš Dvořák

Znění stížnosti

Dne 29.1.2018 jsem učinil na postovnezdarma.cz dvě objednávky.
Objednávky mají čísla 101047622 a 101047575 Objednávky jsem zaplatil kartou přes platební bránu. při rekapitulaji objednávky jsem si všiml údajů v informacích o producktech, které pro mne vylučují použití a dlouhé dodací lhůty. Obě objednávky jsem IHNED stornoval Ticketem #1493959 - Ostatní # 101047575 . Ačkoli odpovědní lhuta je 72 hodin, nikdo se mi na mé storno neozval a 4.2.2018 mi přišla zpráva, že zboží první objednávky je expedováno s dodaci lhůtou 9-30 dní. Kontaktní telefon sice mají, ale v pracovní době mezi 12-16 hodinou se na něj nelze dovolat. Doporučují vše řešit pouze písemně, ale na písemné stížnosti nebo storna nereagují.


Produkt

Objednávky čísla 101047622 a 101047575 , Super silné magnety - 100 ks a Stupňovité vrtáky s drážkou pro odvod špon - 3 ks


Požadované řešení

Storno objednávky a vrácení peněz. Byl bych ochoten i k variantě aby za částku deponovanou společnosti Ateli, s.r.o. jsi mohl u této společnosti vybrat jiné zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2018 10:16, před 7 lety

Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo odstoupit od smlouvy. Toto právo může dle bodu 40 Preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU uplatnit kdykoliv od objednání zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy je jednostranným právním jednáním, přičemž k jeho účinností je nezbytné, aby bylo doručeno druhé straně. Jestliže existuje právní nárok na odstoupení, smlouva zaniká v okamžiku, kdy strana mající tento nárok prokazatelně oznámí straně druhé, že jej využívá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2018 11:36, před 7 lety

Dobrý den,

situaci s Vámi již řeší náše zákaznické oddělení. Velice se omlouváme za způsobené komplikace. U jedné objednávky Vám byl již vytvořen reklamační kupon v hodnotě 115%, který můžete využít na další nákup nebo ho odmítnout a vrátíme Vám peníze. Vaše druhá objednávka je zatím v uvedené dodací lhůtě. Po vrácení zboží, jak je uvedeno v předchozí komunikaci, Vám reklamaci samozřejmě také zadáme.

Přeji hezký den
Martina K.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.2.2018 22:34, před 7 lety


Tomíš Dvořák

Hodnocení:

Komentář: Děkuji