Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost UPC Česká republika s.r.o. si nyní (po pěti letech) vzpomněla, že jsem v únoru 2013 údajně nedoplatil za nákup modemu. Protože se mi zdálo divné, že na to přišli po tak dlouhé době, telefonoval jsem na poradenskou linku D testu, kde mi bylo sděleno, že dluh tohoto typu je po třech letech promlčen. O této skutečnosti jsem společnost UPC Česká republika s.r.o. informoval doporučeným dopisem. Moje reklamace vyúčtování byla bez uvedení důvodu ihned zamítnuta. Žádám Vás tedy o pomoc při řešení tohoto problému.
Žádám, aby po mě společnost UPC Česká republika přestala vymáhat již neexistující dluh
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Obecně platí, že promlčecí lhůta trvá tři roky ode dne, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé, v souladu s ustanovením § 629 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "OZ").
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta podrobně zabývala. Po provedeném šetření byl klientovi zůstatek neuhrazené částky za zařízení zakoupené v roce 2013 z důvodu jeho promlčení odečten. Klient byl zároveň o této skutečnosti informován. Společnost UPC věří, že stížnost klienta byla tak vyřešena k jeho plné spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 2:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.