Počet nahlášených stížností: | 441 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Ostraha v billa-majerova Plzeň , neslušné vystupování . Chodím tam každý den na nákup (pracuji vedle v herně ) ovoce za 200 ... dnes odpoledne jsem si tam šla pouze pro igelitovou tašku protože jsem ve své praci končila a zjistila jsem ze nemám kam dat věci . A vaše ochranka (ostraha) viděla jak platím jednu igelitku za 8korun asi a přišel ke mě ze chce vidět účtenku o igelitové tašky co mám když jsem odpověděla ze jsem si opravdu uctenku od igelitové tašky nevzala , i když mu pokladní řekl ze ji vyhodil ze jsem ji platila a i paní ve frontě se přidala ze opravdu jsem ji platila tak naléhal mám uctenku... doufám ze na jeho arogantní chování ho aspoň uporoznite , neřeknu kdybych k Vám nechodila každý den nakupovat . Vždy se chovám slušně zdravím a děkuji s personálem ze znám od vidění a toto chování mě opravdu urazilo a bylo nepříjemné , jinak ostatni personal je zdvořilí a slušný a usměvavý jak bych u velkoobchodniho zetezce čekala ,.děkuji za přečtení a preji hezky den
Potrestáni v podobě promluvy a nebo pokuty nechám na Vás
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude uzavřena.