Společnost


Generali Pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#21271Generali

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2018, před 7 lety

Matej Vesely

Znění stížnosti

Pojišťovna odmítá uznat úraz, pří kterém jsem byl po pádu ze schodu podroben rentgenu holeně, vzhledem k přetrvávající bolesti bylo vyšetření spolu s opakovaným rentgenem znovu provedeno po měsíci. Bolest ustala až po dalších cca. 14ti dnech. V den ošetření (cca. hodinu po úrazu) na holeni byla jen rýha s ,,promáčklinou", hematom se vytvořil až v noci a rostl v následujících dnech.


Produkt

úrazové pojištění


Požadované řešení

Výplata pojistky dle tabulek, nebo vracení zaplaceného pojištění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2018 12:33, před 7 lety

V případě produktů pojišťovny záleží vždy na tom, jaké předpoklady stanoví pro pojistné plnění pojistné podmínky konkrétního produktu. Jestliže pojišťovna neposkytne plnění, ačkoliv by jej poskytnout dle podmínek měla, je na místě předmětné jednání pojišťovny rozporovat. Štížnost v tomto duchu doporučujeme pojišťovně zaslat písemně doporučeně, nejlépe s dodejkou. Vhodné je také doložení lékařskými zprávami, případně je možné nechat na zranění vypracovat posudek od znalce.

V oblasti neživotního pojištění je pro mimosoudní řešení sporů příslušná Česká obchodní inspekce. Spotřebitel tak má možnost se na ADR ČOI obrátit v případě, že se mu nepodaří spor vyřešit přímo s pojišťovnou. Bližší informace je možné nalézt na https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížost přeřazujeme na spotřebitele, který tak má možnost přidat přílohy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.3.2018 13:36, před 7 lety


Matej Vesely

Pojišťovna opět neuznala nárok na plnění, viz. příloha. Pojistku jsem zrušil, je zbytečné se takto jistit, pokud v případě, že se vám něco stane, je jediným úkolem likvidátora najít proč pojistné nevyplatit. Nevím, zdali je možno ještě nějakého odvolání, nicméně z jednání této společnosti jsem zklamaný a opravdu ji jako pojišťovnu nedoporučuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 14:01, před 7 lety

Znovu uvádíme, že v oblasti neživotního pojištění je pro mimosoudní řešení sporů příslušná Česká obchodní inspekce. Spotřebitel tak má možnost se na ADR ČOI obrátit v případě, že se mu nepodaří spor vyřešit přímo s pojišťovnou. Bližší informace je možné nalézt na https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Případně má spotřebitel možnost řešit spor skrze civilní soudnictví.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 15:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.