Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21272Nekvalitní služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2018, před 7 lety

Jaroslav Jabor

Znění stížnosti

Již 25 let jsme odběrateli MF dnes.Dodání bylo až do konce roku 2017 až na malé vyjímky celkem v pořádku.Od začátku roku 2018 nastal obrat a to jak v kvalitě, tak i v počtu nedodaného tisku.Konkrétně ve dnech 10,19 a 26.1 jsme tisk neobdrželi. min.v 5 případech/3,8,12,22,24 přišel až po 10 hod.
Schránku máme na návětrné straně takže předchozí dodavatel nám dával noviny do připravené PVC tašky. Nový mne při prosbě hrubě odbyl že to není jeho povinností a noviny na mne málem hodil z okna auta jak spěchal.To znamená, že pří pozdní dodávce,kdy již nejme doma házíme mokré noviny do odpadu.
Naši stížnost podávám opakovaně a žádám o vysvětlení a sdělení jakým způsobem budete tuto nekvalitu dle OZ a příslušných paragrafů kompenzovat.


Požadované řešení

Viz sdělení výše uvedené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2018 13:27, před 7 lety

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány noviny, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat. Reklamaci je dle čl. 3 Všeobecných obchodních podmínek pro předplatné deníku MF DNES zapotřebí uplatnit do 7 dnů od nedoručení deníku. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na predplatne@mafra.cz nebo na bezplatné lince uvedené v deníku.

Dle čl. 8.4 písm. b) všeobecných obchodních podmínek může spotřebitel od smlouvy o předplatném odstoupit, pokud mu opakovaně, minimálně však 3x, v jednom kalendářním čtvrtletí nebyl v den vydání doručen řádně deník (bezvadné výtisky v odpovídajícím počtu) a tyto vady byly řádně a včas reklamovány.

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.