Společnost


Calzature di Lusso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2128Neuznaná 3. reklamace stejné vady, kdy 2x předtím byla uznaná a opravena

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2014, před 11 lety

Žaneta Zemanova

Znění stížnosti

19.10.2013 zakoupeny kožené kozačky s přezkou, PC 2990Kč. V prosinci jsem tyto reklamovala pro vypadlou přezku, reklamace uznána, vada opravena, následně po odzkoušení doma přezka vypadla opět (díky špatné opravě), reklamace 2.1.2014 (nebot byly dva plíšky od přezky pouze zamáčknuty dovnitř - materiál již byl ohýbán, proto již nemohl mít pevnost jako původně, proto přezka opět nedržela). Dne 18.1.2014 převzata bota opravená, reklamace podruhé uznána, při odkoušení pevnosti opět přezka vypadla (srovnání s pevností přezky na druhé botě). Do 2. rekl.protokolu zapsáno ,,18.1.2014 posláno zpět - nedrží přezka" - nebyl vystaven 3. Rekl.list. Dne 28.1.2014 - 3.oprava přišla bota konečně dobře opravena s tím, že vada nebyla uznána, že se jedná o násilné poškození přezky, ale bylo opraveno na dobré jméno firmy. Uvádím, že již při druhé reklamaci jsem chtěla výměnu zboží nebo peníze zpět (vady při převzetí, koupi). Bylo mi odepřeno právo nechat botu posoudit případně znalcem tím, že byl napotřetí opraven, místo vyměněn nebo vráceny peníze. Prodejce využívá nepochopitelnou argumentaci typu: to tam nemá držet napevno, to jste si vytáhla sama schválně. Když jste reklamaci převzala tak to nemůžete ten den reklamovat znovu, apod. Nelze se domluvit na setkání s vedoucím provozovny, jedná pouze prodavačka, která argumentuje - máte boty opravené, co byste chtěla víc? Ano, boty opravené, napotřetí pořádně, kdy jsem žádala výměnu, nebo vrácení peněz, protože už to byla 3.stejná vada boty, kterou 2x uznali a opravili a potřetí neuznali (přitom se jednalo o stále stejný stav - nedrží přezka) a opravili (konečně pořádně). Takže argumentace pro mě nepochopitelná.


Produkt

kozačky, kožené s přezkou, PC 2990,-


Požadované řešení

jednoznačně chci vrátit peníze.

Důvod: 3x stejná závada.
přezka ani po třetí reklamaci nedržela a vytrhnuta zjevně nebyla, nebot v kůži, ve které držela nebyly roztažené ani roztržené dírky, ve kterých držely přezku dva plíšky (z nevhodného materiálu - a vlivem oprav prodejcem několikrát ohýbané plíšky nemohli dále sloužit svému účelu!! tudíž jejich pevnost byla tím razantně snížena a přezka nedržela jak měla ve srovnáním s druhou botou)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 22:26, před 11 lety

V první řádě je povinností prodejce vždy vystavit reklamační protokol, jinak by porušoval § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Zároveň, pokud není reklamace vyřízena řádně - tedy oprava není provedena tak, aby vada byla odstraněna, má kupující nárok od smlouvy odstoupit dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a nemusí už nic znovu reklamovat. Platí, že pokud není reklamace uznána, tak není prodejce ze zákona oprávněn bez souhlasu vlastníka věci věc opravit.
Pokud je reklamována stejná vada po dvou již provedených opravách, kupující může žádat jako způsob vyřízení reklamace odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.3.2014 12:27, před 11 lety


Žaneta Zemanova

Hodnocení:

Komentář: Peníze vráceny bez jediného slova složenkou, naprosto bez vysvětlení. Tato firma by se měla nad sebou zamyslet, případně by se měli spotřebitelé zamyslet nad touto firmou, zda stojí nakupovat takové drahé věci a pak s tím mít takové problémy, pokud se něco přihodí...