Společnost


WHITEBOX s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21280Reklamácia dodaného falzifikátu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2018, před 7 lety

Andrea Branikovičová

Znění stížnosti

Pred Vianocami som si objednávala toaletnú vodu Chanel Chance .
Tovar mi bol dodaný , ale po otvorení som zistila, že sa obal, ani vôňa nezhoduje s originálom. 28.12.2017 som poslala tovar na reklamáciu v rámci reklamačnej lehoty a žiadala som o vrátenie peňazí, ale doposiaľ t.j. 5.2.2018. mi peniaze nevrátili.Na t.č.
uvedené na faktúre sa nedá dovolať.
Jedná sa o faktúru č. 2017-12-17.


Produkt

Chanel Chance Eau Tendre toaletná voda 100 ml


Požadované řešení

Požadujem vrátiť peniaze za produkt aj za prepravné náklady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2018 11:51, před 7 lety

Pokud již uplynula 14 denní lhůta ode dne převzetí věci pro odstoupení od smlouvy dle ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, může spotřebitelka věc reklamovat a v rámci reklamace uplatnit nárok na odstoupení od kupní smlouvy pro její podstatné porušení. Prodávající při prodeji zboží odpovídá kupujícímu za jakost při převzetí. Věc musí mít mimo jiné vlastnosti, které si strany ujednaly. Věc musí také odpovídat jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze a vyhovovat požadavkům právních předpisů. Byl-li dodán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (WHITEBOX s.r.o.,Brno-střed, Veveří, Lidická 700/19). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nabízení nebo prodej výrobků porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitel může podat podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 21:50, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.