Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 1.1.2017 jsem za zkoušku zakoupila VIP členství za 149,- Kč na jeden měsíc. Když jsem chtěla zrušit členství před uplynutím zkušební doby, nebyla žádná dostupná možnost zrušení, pouze písemná na adresu do Lucemburska. Nikde na jejich stránkách není uveden žádný email a ani český kontakt. V době trvání zkušebního VIP členství mi nepřišel žádný upozorňující email na automatické prodloužení členství a ani částka, kterou mi hned na počátku ztrhly z platební karty 2 247,- Kč.
Přečetla jsem si jejich podmínky, kde se zavazují k upozorňujícímu emailu a prodloužní VIP členství a odečtení částky z platební karty. Žádný takový email jsem neobdržela a částka mi byla bohužel z účtu ztržena.
Prosím o rada, jak mám teď pokračovat, chci zrušit profil a účet na této seznamce a vrátit neoprávněně ztrženou částku z mého účtu.
Děkuji Ž.H
Internetová seznamka
Prosím o rada, jak mám teď pokračovat, chci zrušit profil a účet na této seznamce a vrátit neoprávněně ztrženou částku z mého účtu.
Děkuji Ž.H
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: W7ZYPA76
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
email jsem obdržela a písemnou výpověď jsem i se svým podpisem poslala dle intrukcí. Bohužel, ačkoliv jsem žádala o okamžité zrušení VIP členství, vymazání veškerých mých údajů a navrácení finanční částky zpět, nestalo se tak. Odpověď a reakce od Academic Singles byla nedostatečná, neb účet mi zruší až k 1.5. 2018, což je pro mě neadekvátní.
Vzhledem k tomu, že Academic singles mě před vypršením zkušební doby žádným způsobem neupozornili na automatickém prodloužení členství, době trvání členství a ani ceně, porušili tímto své smluvní podmínky. Tudíž naše smlouva měla skončit dne 31. 1. 2018 a stržená částka 2 247.- Kč za prodloužení smlouvy byla pro mě nečekaná a nemile překvapující.
Opravdu nemám žádný zájem i nadále mít účet na seznamce u této společnosti, neb díky jejich přístupu a nesolidnímu jednání jsem ztratila důvěru v tento subjekt.
Ještě jednou prosím o radu a pomoc při řešení mého problému, kdy žádám o potvrzení a uznání konce VIP členství k 31. 1. 2018, zrušení profilu včetně vymazání veškerých mých osobních údajů a navrácení neoprávněně stržené částky 2 247,- Kč na můj účet.
Děkuji Vám.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: W7ZYPA76
Dobrý den, paní Hůďová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 01/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.