Společnost


Málek Pavel

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2129Řešení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2014, před 11 lety

Věra Vysloužilová

Znění stížnosti

Dotaz:
Dobrý den, zakoupila jsem dne 13.3.2013 v
internetovém obchodě www.levnenakup.cz tablet.
Cena 5280,kč Před prodejem mě formou Emailu psali, že záruka je 2 roky s uplatněním v ČR.Dne 4.10.2013 jsem poslala tablet na reklamaci.Zpět mi byl doručen 14.1.2014 Z obchodu ,mě pan Málek psal , že je pouze zprostředkovatel a né prodejce, tak se na něj nevztahuje vyřízení reklamace do 30 dní. Bohužel jsme zjistili, že tablet opět nefunguje, nelze nabít. Psala jsem do obchodu a odpověděli, že si musím vyřídit reklamaci sama s dodavatelem v Číně. Porad'te mi prosím jak mám situaci řešit.
S pozdravem Vysloužilová


Požadované řešení

Chci , aby řešit obchod reklamaci sám, tak jak mě slíbil před nákupem
Bohužel jsem si nepřečetla obchodní podmínky, kde se schovává za to ,že je zprostředkovatel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2014 10:46, před 11 lety

Při uzavírání objednávky (kupní smlouvy) nikde není mimo obchodní podmínky stanoveno, že jde o pouhé zprostředkování. Naopak jsou při sjednávání smlouvy užívány termíny koupit atd. Zároveň je pod objednávkou výslovně napsáno, že cena je konečná. Naopak v obchodních podmínkách je stanoveno, že konečná být nemusí. Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele se jedná o klamavou obchodní praktiku, kde je spotřebitel oprávněn podat podnět České obchodní inspekci.
Vzhledem k tomu, že ustanovení o pouhém zprostředkování a neurčité ceně je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, bylo by považováno za ustanovení překvapivé, kterému by nebylo možné dle nálezu Ústavního soudu ze dne 11.11.2013 přiznat právní ochranu.
Zároveň platí, že pokud je internetový obchod v českém jazyce, vztahují se na spotřebitele ustanovení na ochranu spotřebitele dle českého právního řádu, z čehož vyplývá, že není povinný hradit cestu k neznámému dodavateli, ale má právo reklamovat u toho, kdo mu výrobek dodal a komu jej zaplatil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2014 20:36, před 11 lety

Tablet jste zakoupila s 2 letou zárukou a nebránil jsem se reklamaci, tablet jste mi zaslala a já ho předal na reklamaci do Číny, byla jste upozorněna, že reklamace může trvat déle jak 30 dní na tom jsme se dohodli.

Zdržení reklamace nastalo, protože jste nezaslala kompletní balení a servis AMPE v Číně nevěděl jestli není chyba jen v adaptéru nabíjení, protože Vámi popisovaná závada byla > nelze zapnout, závada byl naprosto vybitý.

Z Číny zaslali tablet včetně nového adaptéru, ale bez redukce na české zásuvky.
Bohužel jsem měl vyžadovat i nabíjecí adaptér a tyto komplikace se nemuseli vůbec stát.
Poté co Vám byl tablet doručen jste psala, že tablet stále nefunguje > nejde zapnout a při nabíjení pípá, protože jste dále používala nefunkční adaptér nabíjení.
Tablet jsem převzal, napojil na nabíjecí adaptér a tablet funguje v pořádku. Kdyby tablet nefungoval a vykazoval závadu tak jak jste psala tak jsem dodržel co jsem slíbil a Vám vrátil peníze, ale vzhledem k tomu, že byla vada jen v nabíjecím adaptéru a ne tabletu tak jsem přiložil nový adaptér a tablet zaslal zpět k Vám.

Při testu tabletu je vše naprosto v pořádku.

Nikdy jsem nepřestal s Vámi komunikovat a chybu jsem řešil. Jako kompenzaci mohu nabídnout 500Kč.
Ale obdržela jste tablet zpět funkční včetně nového nabíjecího adaptéru.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.3.2014 10:01, před 11 lety


Věra Vysloužilová

Dobrý den,
Moje odpovědˇse nebude asi shodovat s vyjádřením pana Málka.
1. tablet zaplacen dne 6.3. 2013 doručen dne 18.3. 2013
Okopírovano z emailu od p. Málka
cena 4800Kč platí, ale bez dopravy pomocí DHL. Při ceně 4800Kč by byl tablet doručován ze zahraničí poštou v rozmezí 10-20 prac. dní.
Pomocí DHL je doručení 3-5 prac. dní za cenu 480Kč
Zaplatila jsem 480kč za doručení DHL ale byl doručen za 12 dní.
2. bylo zaplacení cla jednalo se o částku 910kč
Okopírováno:
S doručením pomocí DHL by byla konečná cena 4800Kč tablet a 480Kč poštovné, celkem = 5280Kč
3. první reklamace tabletu
Okopírováno :Dobrý den, nedávno jsem od Vás kupovala tablet a po pár dní používání nešel mikrofon, často zamrzala dotyková plocha ( cca 10x denně po pěti minutách ) a teď už nejde ani zapnout. Načte se jen úvodní obrazovka a nic se neděje, nejde vypnout ani zapnout. Proto vás prosím o adresu na nějaký servis, nebo nějaké místo, kde by mi tablet opravili. Děkuji za odpověď, s pozdravem Vysloužilová.
Okopírováno:

Dobrý den,

tablet jsem dnes vyzvedl na poště. Zjistil jsem, že se jedná o častý problém, který se dá řešit přeinstalováním.
Máte pravdu dostala jste model AMPE A10, ale ne deluxe . Tablet, který jste obdržela nemá hliníkové záda jako verze deluxe, ale zase má lepší displej a grafický čip.
Při řešení první reklamace byl problém , že pan Málek odstranil ochranou folii a nikdy ji nedoručil i když psal:
tak to se musela někde ztratit zasílal jsem jí obyčejně českou poštou. V ČR již žádnou nemám tak nechám zaslat z Číny či Anglie

Taky jsme zjistili, že nám poslali jiný , levější model. Na který nám pan Málek jako omluvu vrátil 300kč.
Druhá reklamace psali jsme , že tablet problikává a nejde nabít.
okopírovaná odpovědˇ
Dobrý den,

zašlete tablet českou poštou na adresu >
Adresa: 4#11E weipeng garden ,zhenzhong road, futian discrict ,shenzhen ,china
Jméno a příjmení: bo xing chen

Zašlete tablet v co nejmenší možné krabici tak aby nebylo balení příliš velké (doporučená zásilka bez udané ceny).
Na papír napište: Ship tablet for repair (tablet not power ON and still freeze system).. ORDER ID: 1111458312 (ALI)

Po odeslání mi zašlete číslo zásilky.

Tak jsem odepsala že mi slíbil tady je jeho okopírovaná reakce před nákupem tabletu

Dobrý večer,

na tablet je záruka 2 roky s uplatněním v ČR. K balení je přibalená redukce na EU zásuvku. Díval jsem se na cenu tabletu a vzhledem k tomu, že máme výpadek mezi serverem dodavatele a eshopem tak se nám neaktualizují ceny produktů.
Když jsem mu přeposlala jeho email tak napsal atˇtablet zašlu na jeho adresu.
Nesouhlasila jsem s tím , že reklamace bude trvat déle.
Okopírováno:
Dobrý den, tak jsem Vám dnes zaslala tablet na Vaši adresu. Měl by tam být zítra.
podací číslo je DR0083613600X 730.
Věřím že do měsíce reklamaci vyřídíte.

Další email:
Dobrý den,
již je to 30 dní co jsme Vám poslali tablet na reklamaci. Tak čekám kdy se ozvete jak jste reklamaci vyřídil. S pozdravem Vysloužilová

Odpovědˇ
Dobrý den,

hned jak dojde ke mě tak ho zasílám do Číny. V případě, že s tím tak bude souhlasit dodavatel tak peníze zašlu.
Od smlouvy můžete odstoupit až po 3 reklamaci stejné vady. Budu se snažit to domluvit na vrácení peněz.
S pozdravem
Pavel Málek
Další okopírovaný email:
Dobrý den,

omlouvám se e-mail mi asi došel do spamu. Kontaktoval jsem dodavatele a zřejmě provedeme opravu zasláním nového tabletu, či vrácení peněz.
Ihned jak dostanu informaci jak dál tak Vás budu kontaktovat.
S pozdravem
Pavel Málek
Jeho odpověd na vyřízení druhé reklamace:

Dobrý den,

od servisu jsem dostal informaci, že se jedná o druhou reklamaci tohoto tabletu, dle zákona můžete požadovat zpět peníze až při třetí reklamaci.
Tablet byl vyměněn za nový a bude odeslán zpět na Vaši adresu.
S pozdravem
Pavel Málek

Tak nevím , proč pan Málek tvrdí, že byl problém v nabíječce když měl tyto informace od servisu a tablet byl vyměněn za nový.

Taky nevěřím ,že mi chtěl jako kompenzaci zaslat 5oo kč. Zde je pár emailů

1.Tablet dorazil na moji adresu 7.10.2013 a nový Vám byl odeslaný 4.11.2013 > dle zákona > Do zákonné lhůty se nezapočítává doba přepravy opraveného/nového výrobku od Dodavatele Kupujícímu.

Mám uloženou sms od České pošty, že byl přijat 4.10. 2013

2.Poté co vám dorazí jsem ochotný ho odkoupit zpět, protože bude nový.

Když přišel tablet z číny tak vůbec nereagoval na email zdali ode mě ten tablet odkoupí.

3.Dobrý den,

již jsem Vám psal, že nelze uplatnit vady zboží u mě, ale u dodavatele.

Na faktuře je uveden pan Málek jako dodavatel.

4.Dobrý den,


to, že jsem zprostředkovatel znamená, že jsem Vám za odměnu od mého dodavatele zprostředkoval nákup.
Tablet jak jsem již psal jsem zakoupil na Aukro.cz a nechal Vám ho odeslat, měl být odeslaný z ČR tak jak tvrdil prodejce na Aukro.cz.
Jen jsem za Vás vytvořil objednávku, ale neprodal jsem ani nedodal zboží.

Opravdu nechci vypadat jako nějaký podvodník, ale zaplacením služby jsme spolu uzavřeli mandátní smlouvu o zprostředkování.
Dle zákona jako zprostředkovatel, nenesu odpovědnost za dodání zboží ani vady, které se u zboží objeví.

Nesmím přijímat takové zboží na reklamaci, protože to není možné z důvodů toho, že jsem takové zboží nikdy nenakoupil, tudíž ani neprodal.
Bohužel pána u kterého jsem Vám obchod zprostředkoval není možné kontaktovat.

Dle vyjádření ČOI: provozovatel těchto stránek není subjektem, který se zájemci uzavírá kupní smlouvy, ale pouze zprostředkovává, aby zájemce mohl uzavřít kupní smlouvu s jiným subjektem. Tato možnost je upravena v §§ 724 a násl. OZ – kde jsou uvedeny náležitosti a podmínky příkazní smlouvy.

Třetí reklamace můj email:

Dobrý den,
tablet nejde nabít, nevím, zda-li to není jen špatnou nabiječkou. Po připojení nabiječky začne tablet problikávat a hlasitě pípat, ale nenabíjí se, pouze píše ''připojte nabiječku''. Příští týden bych Vám ho chtěla odeslat, napište, zda-li Vaše adresa stále platí. Děkuji s pozdravem Vysloužilová.
Napsáno 9.4. 2014

Odpovědˇpana Málka
Dobrý den,

již jsem Vám psal, že nelze uplatnit vady zboží u mě, ale u dodavatele.
Akorát tedy docela zvláštní před odesláním mi dodavatel zasílal video i fotografie funkčního tabletu.
I jeho vyjádření je, že tablet byl naprosto funkční.
S pozdravem
Pavel Málek

Tady už to je trošku zvláštní najednou byl tablet v pořádku ale předtím psal servis, že byl tablet vyměněn za nový.

Po jeho reakci jsem kontaktovala Vás a volala do SOS kde mi poradily:
Dobrý den, vážená paní Vysloužilová,
odpovídám na Váš dotaz, který přišel dne 4. února do naší e-poradny.
V daném případě bude záležet na znění obchodních podmínek/smlouvy, kterou jste s prodávajícím/zprostředkovatelem uzavřela. Pokud zde zprostředkovatel jednal svým jménem na účet zastoupeného (původního prodejce), uzavřela jste kupní smlouvu s ním a on odpovídá za vady věci, stejně tak se na něj vztahuje 30 denní lhůta k vyřízení reklamace. Pokud zprostředkovatel uzavřel smlouvu jménem zastoupeného, pak je prodávajícím zastoupený (např. zahraniční společnost…), ve smlouvě byste však měla mít veškeré náležitosti – kontakt na tuto osobu spolu s poučením podle § 53 odst. 4 a odst. 6. U této osoby by pak bylo nutné uplatnit práva z odpovědnosti za vady a tato osoba by pak musela reklamaci do 30 dní vyřídit.
Pokud by prodávající do 30 dnů reklamaci nevyřídil, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), která může prodávajícímu udělit pokutu.

Tento email jsem přeposlala panu Málkovi jeho odpověd
Dobrý den,

tak to je zvláštní nikdy nevystavuji takový doklad, ale jen doklad na Zprostředkování nákupu ze zahraničí a rozdílovou částku.
Co jsem kontaktoval účetního, tak tam takový doklad prý není všechny jsou jen na zprostředkování nákupu.

I tak máme uzavřenou smlouvu, jejiž kopii mám pro všechny objednávky uloženou, ale věřím, že to již vyřešíme k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Pavel Málek

Pak pan Málek napsal at tablet opět zašlu na jeho adresu.

Reklamaci tentokrát vyřešil rychle i když nejdřív psal opět, že po doručení tabletu na jeho adresu mi do 5 dnů vrátí peníze. To samozřejmě neudělal , neposlal žádné vyjadření a tablet poslal zpět na moji adresu. Až když jsem mu psala kdy tedy vrátí peníze tak odpověděl, že tablet je funkční a problém byl v nabíječce.
Docela zvláštní je že faktura je na 13.3. 2013 a jelikož byl tablet reklamován tak jsem se ptala jak je to ze zárukou pan Málek napsal

Dobrý den,

na tablet je znovu záruka 1 rok do 15.1.2015. Stačí kopie objednávky.
S pozdravem
Pavel Málek

Na Závěr bych chtěla říct, že obchodování s tímto prodejcem bylo pro mě velice nepříjemné. Takovou zkušenost jsem doposud neměla.
Mám hrůzu s toho až bude zasE s tabletem problém.
Taky bych Vám chtěla poděkovat za informace, jěště zvážím zda budu informovat ČOI. Jěště jednou děkuji Vysloužilvá

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2014 13:23, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme, aby zprostředkovatel/prodejce předložil smlouvu či účet od dodavatele. Z takového dokumentu bude jednoznačné, zda jednal v zastoupení nebo si nejprve výrobek koupil sám a následně jej přeprodal.
Zároveň pokud obchodník uvedl klamavou informaci, že reklamace je s uplatněním v České republice odpovídá za škodu, kterou by touto chybnou informací způsobil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2014 09:26, před 10 lety

Na tabletu nebyla vada ani v jednom případě reklamace. Tablet opraven a dodán s novým nabíjecím adaptérem.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.5.2014 18:59, před 10 lety


Věra Vysloužilová

Dobrý den,
jelikož prodejce nepředložil smlouvu, tak Vám jí posílám.
Také bych chtěla tímto ukončit spor. Prodejce se mi omluvil, že pochybil. Vrátil mi peníze za clo a slíbil, že při další případné reklamaci budou vráceny peníze.
Je to vše Vaše zásluha a moc Vám za to děkuji. Vysloužilová.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.8.2014 15:30, před 10 lety


Věra Vysloužilová

Hodnocení: