Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den
Stěžuji si na vyřizování reklamace. Mám notebook, který jsem těsně před dvouletým vypršením záruční doby reklamoval. Notebook potřebuji k práci a nehodlám ho dát z ruky, jedná se o vypadlých asi 5 šroubků z krytu a displeje. Nejdřív neustále stupidně opakovali, že šroubky poslat nemohou, pak abych notebook tedy reklamoval, nakonec zase to první. Neumí odpovědět na větu - VAŠE POVINNOST JAKO PRODEJCE JE KONTAKTOVAT AUTORIZOVANOU FIRMU!!, která provede opravu v rámci reklamace.
Aleš Korbel, Plzeň
Konat svoji povinnost
|
Tweet |
Reklamaci je nutné uplatnit u prodávajícího, protože to on za bezvadnost zboží odpovídá. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně se shodným sortimentem prodávaného zboží. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání.
Dalším možným subjektem, u kterého je možné uplatnit reklamaci je záruční servis, pokud je v potvrzení o právech ze záruky určen k opravě zboží. Pokyny prodávajícího kontaktovat určený servis je nutné uposlechnout, pokud je servis v místě prodávajícího nebo v místě pro spotřebitele bližším než prodejna.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Korbele,
předně se omlouvám za delší dobu v reakci a mrzí mne, že celou situaci takto vnímáte. Šroubky jako takové skutečně nemáme k dispozici, proto Vám je nemůžeme zaslat. Nabídli jsme Vám, že notebook přijmeme k reklamaci, abychom jej odeslali do autorizovaného servisu, kde by proběhla kontrola notebooku. Kontroloval by se předně důvod vypadnutí šroubků, aby Vám i po jejich dodání v notebooku zůstaly a již opětovně nevypadly (standardně samovolně nevypadnou).
Tuto nabídku jste odmítl z důvodu, který uvádíte, tedy že notebook potřebujete k práci. V takovém případě jsme Vás informovali, že doporučujeme kontaktovat autorizovaný servis a domluvit se přímo se servisem.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Tomáš Holek
Péče o zákazníky
Vážený pane Holekou
Naučte se skloňovat moje jméno, tedy pane Korbeli a já nebudu komolit vaše !!!! Autorizovaný servis jsem již dávno kontaktoval, šroubky jsou ochotni obstarat, ale ne jako záruční servis. Ty šroubky za dva roky prostě vypadly, co je na tom nepochopitelného.
No a za další, když jsem je kontaktoval a chtěl jsem jim odeslat sériové číslo, nikde nebylo. Můj notebook byl na dvou záručních opravách na Slovensku a u těch s l o v á k ů se ztratilo !! Dejte mi na ně kontaktní e-mail, to se nesmí stát !! Jak se k tomu vyjádříte?
Ještě chci upozornit na komunikaci s vašimi pracovníky. Buď nechápali, o co jde, často si vymýšleli a lhali, koneckonců jestli ta komunikace je ještě dohledatelná, můžete si ji přečíst.
Jsem velmi nespokojen s jejich hloupými reakcemi a s tím, jak se schováváte a není možné komunikovat s jedním člověkem, ale zrovna s tím, kdo přijde do práce. Například na vás, jestli jste jejich nadřízený, nikdo nemá kontakt, nebo ho nesmí říct. To je velmi, velmi nesolidní.
Aleš Korbel, Plzeň
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.