Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#21298REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2018, před 7 lety

ALEŠ KORBEL

Znění stížnosti

Dobrý den

Stěžuji si na vyřizování reklamace. Mám notebook, který jsem těsně před dvouletým vypršením záruční doby reklamoval. Notebook potřebuji k práci a nehodlám ho dát z ruky, jedná se o vypadlých asi 5 šroubků z krytu a displeje. Nejdřív neustále stupidně opakovali, že šroubky poslat nemohou, pak abych notebook tedy reklamoval, nakonec zase to první. Neumí odpovědět na větu - VAŠE POVINNOST JAKO PRODEJCE JE KONTAKTOVAT AUTORIZOVANOU FIRMU!!, která provede opravu v rámci reklamace.

Aleš Korbel, Plzeň


Požadované řešení

Konat svoji povinnost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 18:33, před 7 lety

Reklamaci je nutné uplatnit u prodávajícího, protože to on za bezvadnost zboží odpovídá. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně se shodným sortimentem prodávaného zboží. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání.

Dalším možným subjektem, u kterého je možné uplatnit reklamaci je záruční servis, pokud je v potvrzení o právech ze záruky určen k opravě zboží. Pokyny prodávajícího kontaktovat určený servis je nutné uposlechnout, pokud je servis v místě prodávajícího nebo v místě pro spotřebitele bližším než prodejna.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2018 17:59, před 7 lety

Vážený pane Korbele,

předně se omlouvám za delší dobu v reakci a mrzí mne, že celou situaci takto vnímáte. Šroubky jako takové skutečně nemáme k dispozici, proto Vám je nemůžeme zaslat. Nabídli jsme Vám, že notebook přijmeme k reklamaci, abychom jej odeslali do autorizovaného servisu, kde by proběhla kontrola notebooku. Kontroloval by se předně důvod vypadnutí šroubků, aby Vám i po jejich dodání v notebooku zůstaly a již opětovně nevypadly (standardně samovolně nevypadnou).

Tuto nabídku jste odmítl z důvodu, který uvádíte, tedy že notebook potřebujete k práci. V takovém případě jsme Vás informovali, že doporučujeme kontaktovat autorizovaný servis a domluvit se přímo se servisem.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Tomáš Holek
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.5.2018 07:49, před 7 lety


ALEŠ KORBEL

Vážený pane Holekou

Naučte se skloňovat moje jméno, tedy pane Korbeli a já nebudu komolit vaše !!!! Autorizovaný servis jsem již dávno kontaktoval, šroubky jsou ochotni obstarat, ale ne jako záruční servis. Ty šroubky za dva roky prostě vypadly, co je na tom nepochopitelného.
No a za další, když jsem je kontaktoval a chtěl jsem jim odeslat sériové číslo, nikde nebylo. Můj notebook byl na dvou záručních opravách na Slovensku a u těch s l o v á k ů se ztratilo !! Dejte mi na ně kontaktní e-mail, to se nesmí stát !! Jak se k tomu vyjádříte?
Ještě chci upozornit na komunikaci s vašimi pracovníky. Buď nechápali, o co jde, často si vymýšleli a lhali, koneckonců jestli ta komunikace je ještě dohledatelná, můžete si ji přečíst.
Jsem velmi nespokojen s jejich hloupými reakcemi a s tím, jak se schováváte a není možné komunikovat s jedním člověkem, ale zrovna s tím, kdo přijde do práce. Například na vás, jestli jste jejich nadřízený, nikdo nemá kontakt, nebo ho nesmí říct. To je velmi, velmi nesolidní.

Aleš Korbel, Plzeň

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2018 23:34, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.