Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21304výpověd academic singles

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2018, před 7 lety

Eva Galambova

Znění stížnosti

Dobrý den
jako všichni ostatní i já se zaregistrovala a zaplatila měsíční členstvi 149kc 2.1.2018
Dnes jsem poslala fax s výpovědí, poslala jsem výpověd i mailem.
Z karty mi častku 2247 nestrhli, stačila jsem ji zablokovat. Jsem ochotna zaplatit jeden měsíc, dle jejich podmínek je členství prodloužene o tolik o kolik jsem si původně zaplatila. měla jsem zájem o měsíční členství.
Jsem ochotna zaslat častku 749 za únor a přeji si aby akceptovali mnou podanou výpověd.
poslali mi č.účtu kam mám zaslat peníze, ale opět žádají 2247kč. o tom zda jim přisla moje výpověd nepadla ani zmínka.


Produkt

podvodná seznamka


Požadované řešení

zrušení členství. zaplacení maximálně jednoho měsíce navíc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 14:17, před 7 lety

Spotřebitelka nám zaslala následující doplnění stížnosti:

"Dobrý den, chci reagovat na změnu stavu stižnosti. Společnost akceptovala moji výpoved. Ukončí ji k 4.5.2018, já stále žádám ukončit k poslednímu unoru a poslat adekvátní částku, kterou mám zaplatit. Stále tvrdí, že to není možné, že prolongované období je tři měsiční, a pokud nezaplatím dlužnou častku 2247,- nebudou akceptovat moji výpověd."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 14:18, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.2.2018 13:11, před 7 lety

ID: 232CIE52


Dobrý den, paní Galambova.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 04/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.2.2018 16:58, před 7 lety


Eva Galambova

Dobrý den,

děkuji za zprávu,
má výpověd byla přijata, nepřeji si však, aby byla ukončena až k 4.5.2018
Jak jsem se již několikrát zminovala, uhradím dlužnou částku za měsíc únor.
Nebyla jsem informována, že se smlouva prodlužuje na 3 měsíce bez možnosti dřívějšího ukončení a ujednání o automatické prolongaci smlouvy o poskytování služeb je ujednáním překvapivým.

Dožaduji se ukončení smlouvy dříve než 4.5.2018
Rovněž si přeji smazat svůj profil. Několikrát jsem se bezúspěšně o to pokoušela.

Přeji si ukončit spor smírnou cestou.
Díky za pochopení.
Eva Galambová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2018 20:48, před 7 lety

Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2018 13:56, před 7 lety

ID: 232CIE52


Dobrý den, paní Galambová.

V souvislosti s realizací prodloužení svého Prémiového členství jste byla informována prostřednictvím samotné platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu (viz prosím také předešlý komentář z včerejšího dne, tj. 14/02/2018 a komunikaci ze strany Zákaznického centra z 07/02/2018, 08/02/2018 a 09/02/2018).

Váš profil bude možné vymazat jakmile bude uhrazený stávající členský poplatek za období 04/02/2018 - 04/05/2018.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.2.2018 19:25, před 7 lety


Eva Galambova

Dobrý den,

Jistě Vám nemusím připomínat,že aby bylo automatické prodloužení vůči spotřebiteli účinné, musí o tom být
spotřebitel informován dostatečně jasně, viditelně a srozumitelně před samotným uzavřením smlouvy.
Informace je poskytnutá, avšak velmi nepřehledně, což není z hlediska právní úpravy absolutně dostačující.
Vůbec jste se nevyjádřili ke komentáři Dtestu
Přes 500 stížností na Dtestu a další stovky stížností na jiných servrech opravdu dostatečně dokazují, že jste podvodná seznamka!!!

Opakuji, že výpověd jsem poslala 3.2.2018.
Přeji si zaplatit adekvátní částku (pošlete mi číslo účtu)
V žádném případě nechci členství do května.
Nehledě na to, že vetšina profilů je falešná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2018 07:15, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2018 12:42, před 7 lety

ID: 232CIE52


Dobrý den, paní Galambová.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.2.2018 12:45, před 7 lety


Eva Galambova

Dobrý den,
ano, právě mi přišel email , že mohu uhradit jen jeden měsíc.
Prémiová členství bude ukončeno o dva měsíce dříve.
Děkuji mnohokrát D testu za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 15:51, před 7 lety

Na základě výše uvedeného a dalšího sdělení spotřebitelky stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.