Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
jako všichni ostatní i já se zaregistrovala a zaplatila měsíční členstvi 149kc 2.1.2018
Dnes jsem poslala fax s výpovědí, poslala jsem výpověd i mailem.
Z karty mi častku 2247 nestrhli, stačila jsem ji zablokovat. Jsem ochotna zaplatit jeden měsíc, dle jejich podmínek je členství prodloužene o tolik o kolik jsem si původně zaplatila. měla jsem zájem o měsíční členství.
Jsem ochotna zaslat častku 749 za únor a přeji si aby akceptovali mnou podanou výpověd.
poslali mi č.účtu kam mám zaslat peníze, ale opět žádají 2247kč. o tom zda jim přisla moje výpověd nepadla ani zmínka.
podvodná seznamka
zrušení členství. zaplacení maximálně jednoho měsíce navíc
|
Tweet |
Spotřebitelka nám zaslala následující doplnění stížnosti:
"Dobrý den, chci reagovat na změnu stavu stižnosti. Společnost akceptovala moji výpoved. Ukončí ji k 4.5.2018, já stále žádám ukončit k poslednímu unoru a poslat adekvátní částku, kterou mám zaplatit. Stále tvrdí, že to není možné, že prolongované období je tři měsiční, a pokud nezaplatím dlužnou častku 2247,- nebudou akceptovat moji výpověd."
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 232CIE52
Dobrý den, paní Galambova.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 04/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkuji za zprávu,
má výpověd byla přijata, nepřeji si však, aby byla ukončena až k 4.5.2018
Jak jsem se již několikrát zminovala, uhradím dlužnou částku za měsíc únor.
Nebyla jsem informována, že se smlouva prodlužuje na 3 měsíce bez možnosti dřívějšího ukončení a ujednání o automatické prolongaci smlouvy o poskytování služeb je ujednáním překvapivým.
Dožaduji se ukončení smlouvy dříve než 4.5.2018
Rovněž si přeji smazat svůj profil. Několikrát jsem se bezúspěšně o to pokoušela.
Přeji si ukončit spor smírnou cestou.
Díky za pochopení.
Eva Galambová
Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: 232CIE52
Dobrý den, paní Galambová.
V souvislosti s realizací prodloužení svého Prémiového členství jste byla informována prostřednictvím samotné platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu (viz prosím také předešlý komentář z včerejšího dne, tj. 14/02/2018 a komunikaci ze strany Zákaznického centra z 07/02/2018, 08/02/2018 a 09/02/2018).
Váš profil bude možné vymazat jakmile bude uhrazený stávající členský poplatek za období 04/02/2018 - 04/05/2018.
Dobrý den,
Jistě Vám nemusím připomínat,že aby bylo automatické prodloužení vůči spotřebiteli účinné, musí o tom být
spotřebitel informován dostatečně jasně, viditelně a srozumitelně před samotným uzavřením smlouvy.
Informace je poskytnutá, avšak velmi nepřehledně, což není z hlediska právní úpravy absolutně dostačující.
Vůbec jste se nevyjádřili ke komentáři Dtestu
Přes 500 stížností na Dtestu a další stovky stížností na jiných servrech opravdu dostatečně dokazují, že jste podvodná seznamka!!!
Opakuji, že výpověd jsem poslala 3.2.2018.
Přeji si zaplatit adekvátní částku (pošlete mi číslo účtu)
V žádném případě nechci členství do května.
Nehledě na to, že vetšina profilů je falešná.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 232CIE52
Dobrý den, paní Galambová.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
ano, právě mi přišel email , že mohu uhradit jen jeden měsíc.
Prémiová členství bude ukončeno o dva měsíce dříve.
Děkuji mnohokrát D testu za pomoc.
Na základě výše uvedeného a dalšího sdělení spotřebitelky stížnost uzavíráme.