Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#21307Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2018, před 7 lety

Petr Archalous

Znění stížnosti

Dne 25.11.2017 jsem v prodejně CCC v Hradci Králové v nákupním centru Futurum zakoupil zimní obuv 2220736650050/GINO LANETTI MYL8027 A-1. Po jednom týdnu občasného používání se u pravé boty odtrhla polovina podrážky. Dne 12.12.2017 jsem poškozenou obuv reklamoval na prodejně a požadoval vrácení peněz. Dne 11.1.2018 reklamaci společnost zamítla s tím, že se jedná o vadu vzniklou běžným užíváním či vadu způsobenou zákazníkem. Nebyla prý shledána výrobní či materiálová vada.


Produkt

Zimní obuv GINO LANETTI 2220736650050, vel. 43, tmavě hnědá, číslo dokladu PAR/003348/1711/2142920/2017-11-25


Požadované řešení

Uvítal bych kteroukoli z možností vyřešení reklamace. Buď vrácení peněz, nebo výměnu obuvi či opravení poškození.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2018 21:23, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2018 11:59, před 7 lety

Spotřebitel nám sdělil, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.