Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, Bohemia energy mě telefonicky kontaktuje opakovaně, přestože jsem při každém kontaktu sdělil, že si nepřeji být již kontaktován. Poslední kontakt proběhl dnes z telefonního čísla 603629778. Petr Štěpánek
Nepřeji si být dále kontaktován
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vážený pane Štěpánku,
prosím můžete mi sdělit, čeho se hovor týká? Prověřila jsem telefonní čísla v databázi zákazníků naší společnosti a telefonický kontakt +420 731 493 362 jsem nedohledala.
S pozdravem
Lenka Trefná
BEE
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.