Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pořídíl jsem si u společnosti T-mobile smartphone Samsung Galaxy SIII a po roce a půl, kdy telefón přestal reagovat na své příslušenství: - nefunkční USB nabíječka
- hluchá pravá část sluchátek
a své vlastní součástky:
- na displeji v podsvíceném stavu jasný tmavý pruh
- problémy s reproduktorem
- zamrzávání SW po aktualizaci během užívaní
- výrazné zpomalení operačního systému
- popraskaný zadní kryt telefonu
- prasklý obvodový rám telefonu
Stav telefonu: telefon byl od záčátku do konce polepen ochranou fólií na displeji a ochraným krytem na zadní staně. Zacházení bylo více než opatrné a údržba od prachu pravidelná. I přesto obvod telefonu praskl a zadní kryt popraskal(pavučiny).
Reklamace:
1. Telefon mi byl vrácen v poškozeném stavu, prasknutý vnější obal, který chrání technologi v místě šroubu u portu USB
2. Prasklý obodový rám nad portem USB
3. Vydorozumnění, že tmavý pruh vyskytující se na displeji při podsvícenem stavu je mechanického poškození a oprava pouze za příplatek - nesouhlasím a beru jako znužití pravomocí.
4. Sluchatek se vratila bez zásahu s pravým hluchým reproduktorem,i bez ochraných sítěk před reproduktry, proti vniknutí nečistot do technologie
5. USB port ve smyslu přenosu dat a nabíjení rovněž nefunguje
6. Telefon nebyl ani z části vyčištěn od prachu a nečistot, které uživatel pro porušení zásad reklamací nesmí dělat.
Splněn byl pouze jeden bod a to zamrznutí SW z čehož chci vyvodit důsledky.
Samsung i9300 Galaxy S III - bílý
Za vznikou škodu a komoplikace žádám o nové zboží stejného charakteru (typu) s novou zárukou.
|
Tweet |
Dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud se na výrobku vady opakují nebo se vyskytnou alespoň 3 vady najednou, má kupující nárok uplatnit odstoupení od kupní smlouvy. Zároveň dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele platí, že se prodejce musí zabývat všemi vytčenými vadami a v případě jejich zamítnutí musí zamítnutí každé z nich písemně odůvodnit.
V případě, že dojde k poškození věci v průběhu reklamace, odpovídá prodejce za škodu způsobenou na převzaté věci, ať vznikla jakkoli.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: