Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#2131Zanedbaná a neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2014, před 11 lety

Radim Ševčík

Znění stížnosti

Pořídíl jsem si u společnosti T-mobile smartphone Samsung Galaxy SIII a po roce a půl, kdy telefón přestal reagovat na své příslušenství: - nefunkční USB nabíječka
- hluchá pravá část sluchátek
a své vlastní součástky:
- na displeji v podsvíceném stavu jasný tmavý pruh
- problémy s reproduktorem
- zamrzávání SW po aktualizaci během užívaní
- výrazné zpomalení operačního systému
- popraskaný zadní kryt telefonu
- prasklý obvodový rám telefonu
Stav telefonu: telefon byl od záčátku do konce polepen ochranou fólií na displeji a ochraným krytem na zadní staně. Zacházení bylo více než opatrné a údržba od prachu pravidelná. I přesto obvod telefonu praskl a zadní kryt popraskal(pavučiny).

Reklamace:
1. Telefon mi byl vrácen v poškozeném stavu, prasknutý vnější obal, který chrání technologi v místě šroubu u portu USB
2. Prasklý obodový rám nad portem USB
3. Vydorozumnění, že tmavý pruh vyskytující se na displeji při podsvícenem stavu je mechanického poškození a oprava pouze za příplatek - nesouhlasím a beru jako znužití pravomocí.
4. Sluchatek se vratila bez zásahu s pravým hluchým reproduktorem,i bez ochraných sítěk před reproduktry, proti vniknutí nečistot do technologie
5. USB port ve smyslu přenosu dat a nabíjení rovněž nefunguje
6. Telefon nebyl ani z části vyčištěn od prachu a nečistot, které uživatel pro porušení zásad reklamací nesmí dělat.

Splněn byl pouze jeden bod a to zamrznutí SW z čehož chci vyvodit důsledky.


Produkt

Samsung i9300 Galaxy S III - bílý


Požadované řešení

Za vznikou škodu a komoplikace žádám o nové zboží stejného charakteru (typu) s novou zárukou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 08:30, před 11 lety

Dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud se na výrobku vady opakují nebo se vyskytnou alespoň 3 vady najednou, má kupující nárok uplatnit odstoupení od kupní smlouvy. Zároveň dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele platí, že se prodejce musí zabývat všemi vytčenými vadami a v případě jejich zamítnutí musí zamítnutí každé z nich písemně odůvodnit.
V případě, že dojde k poškození věci v průběhu reklamace, odpovídá prodejce za škodu způsobenou na převzaté věci, ať vznikla jakkoli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2014 22:18, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.5.2014 22:03, před 11 lety


Radim Ševčík

Hodnocení: