Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21311Zima ve voze a nedostatečný servis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2018, před 7 lety

Tereza Bednářová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 6.2.2018 jsem jela spojem RJ 1004 (Návsí-Praha) z Ostravy 6.36 do Olomouce. Po nástupu do vlaku jsem však zjistila, že jsem si koupila jízdenku o hodinu dříve, tudíž jsem si musela pro tento spoj koupit novou (číslo jízdenky 7835475214). Když jsem tuto situaci řešila, seděla jsem ve voze typu Astra a vzhledem k tomu, že zde byla taková zima, že jsem si nesundala ani zimní kabát (spolucestující okolo mě také ne), poprosila jsem stevardku, aby mi novou jízdenku dala pro vedlejší vůz. Jízdenku jsem však dostala opět do stejného vozu (Astra). V takové situaci bych očekávala, že budu mít nárok na standardní služby (nápoj z vozíčku, noviny...), bohužel mi byla nabídnuta pouze voda. Stevardka nebyla ve voze poté k dispozici, tudíž jsem tuto situaci nemohla dále s ní řešit.


Požadované řešení

Vzhledem k nepřiměřené teplotě ve voze a opomenutí standardních služeb žádám vrácení částky 59 Kč (zaplaceno hotově ve vlaku), kterou jsem zaplatila za cestu Ostrava-Olomouc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2018 13:25, před 7 lety

Podle článku X, smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. náleží spotřebitelce kompenzace jízdného ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky (tarif Business) v případě nefunkčního topení, pokud nebude možné přesunout spotřebitelku do jiného vozu s funkčním topením a spotřebitelka bude nucena cestovat ve voze s nefunkčním topením. Pro tarif Standard platí kompenzace ve výši 50% zaplacené ceny jízdenky.

Podle článku XII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. se reklamace z přepravy cestujících a zavazadel podávají písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, faxem na číslo: 420 539 000 910 nebo e-mailem: reditel@regiojet.cz. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 15:03, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.