Společnost


R+R Planeo, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#21313Klamání zákazníků, sliby chyby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2018, před 7 lety

Barbora Němcová

Znění stížnosti

Koupili jsme v Planeu pračku a sušičku v hodnotě 30 tisíc. Aby jsme zboží zakoupili bylo nám na prodejně slíbeno že výnos je zdarma. Po výnosu zboží po nás chtěl pracovník zaplatit bez varování a předešlé domluvě výnos za 400,- a to jsme mu ještě pomáhali, protože neměl nikoho s sebou. Tak se ptám, je tohle normální, slibovat něco co si pak naúčtují?


Produkt

PLANEO Elektro Kroměříž Velehradská 4076/101, NC Rybalka (naproti Tescu) Kroměříž 573034160, 730182723 kromeriz@planeo.cz


Požadované řešení

Chceme vrátit 400,- za výnos který měl být zdarma, příště nelžete. Děkujeme


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2018 12:03, před 7 lety

V případě, že je využita služba, kterou je doplněn prodej výrobku je na prodejci/přepravci, za jakých podmínek službu poskytuje. Na spotřebiteli je, zda služby za takových podmínek využije nebo zvolí jiný subjekt poskytující obdobnou službu.

Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele by měl být spotřebitel seznámen s cenou této služby včetně všech jejích součástí.

Pokud by však společnost při uzavírání kupní smlouvy deklarovala tuto službu zdarma k nákupu výrobku, pak je takovou informací vázána. V opačném případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 14:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.