Společnost


Deal Extreme Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21315Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 4 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2018, před 7 lety

Marie Vesecká

Znění stížnosti

Zboží zakoupeno přes internet 2.1.2018 od Eagle Security č.262659 zboží převzato zjištěné závady na zboží a řádně zabaleno a napsaný dopis že odstupuji od kupní smlouvy a to ve lhůtě 14 dnů podle kupní smlouvy.Zboží odesláno 10.1.02018 pošta předala 11.1.2018 neb jsem se na poště informovala.e-.meil jsem psala nejméně 3x a od nich žádná odezva .


Produkt

2ks kamery na dům 1ks,kamera do auta 1ks štenice jako chůvičkav částka 3310.-kč


Požadované řešení

vrácení finanční částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2018 11:19, před 7 lety

Spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, pokud byla smlouva sjednána mimo obchodní prostory nebo distančním způsobem (telefonicky, přes internet). Odstoupil-li spotřebitel v této lhůtě, musí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny finanční prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Pokud tak neučiní, ocitá se podnikatel v prodlení a spotřebitel se může kromě dlužné částky domáhat také zákonného úroku z prodlení stanoveného nařízením vlády č. 351/2013 Sb. Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Společnost Deal Extreme Czech s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.