Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,chtěla bych podat stížnost na opakované nedoručení zásilky na adresu Brno- Juliánov a to jedním konkrétním dodavatelem p. Kamilem Vaňkem z Depa Brno-Slatina. Jmenovaný pán mi opakovaně nedoručuje zásilky a poté se mi objeví ve schránce lístek k vyzvednutí na poště Brno-Vlkova, což je pro mě dosti komplikované vzhledem k vzdálenosti od místa bydliště. Na výzvě k vyzvednutí ani často není čas doručování. Poslední případ je z 2.2.2018 a to jsem byla prokazatelně celý den doma. Již několikrát jsem na tuto skutečnost upozorňovala na poště Vlkova a žádná náprava nebyla sjednána. Můj případ jak jsem se dozvěděla od sousedů není u tohoto doručovatele ojedinělý.
Žádám prosím touto cestou o nějaké řešení této situace, protože klasickou cestou a to telefonáty do Depa a ústní stížnosti na poště se nic nezměnilo.
Velmi často využívám zásilkovou službu vaší společnosti a tento přístup se mi velmi nelíbí a hlavně mi komplikuje život. Děkuji za vaše kladné vyřízení mé záležitosti a pevně věřím, že budu opět spokojená zákaznice. S pozdravem, Uhlířová.
Balík do ruky
Žádám, aby mi všechny zásilky, které mám zaplacené jako Balík do ruky byly vždy doručeny a nebyla jsem nucena si je vyzvednout osobně a to o dvě městské části dále než je místo určení. Jmenovaný pan doručovatel by měl být adekvátně potrestán za neplnění svých pracovních povinností.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman