Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.10.17 přišel na zahradu pán sdělil nám, že se můžeme přihlásit do dražby energii a podle toho, zda nám to bude vyhobvovat a cena bude nižší než náš současný dodavatel, tak se rozhodneme.
Nepadla věta, že to je skutečná smloiva, ani nás nepoučil, že to můžeme zrušit v nevýhédném případě pro nás, natož aby dal nějaký tiskopis na výpoved.
Smlouvu před jeho zraky nepodepsal Jiří Urbánek, ale jemu to zjevně nevadilo, hlavně když dostal zaplaceno za další duši.
Ověření podpisu můžeme dodat z pošty.
Faktury z posledních let neviděl
Hned v listopadu přišla smlouva od Centropolu, samozřejmě s vyššími cenami než platíme.
Do Centropolu jsme hned volali a ti řekli, že to bez sankce zruší.
Do Envony šlo několikk mailů, které ani nepotvrdili, že převzali, ani neodpověděli a telefon nikdo nebere.
Od té doby přišly asi 4 dopisy na zapúlacení smluvní pokuty, vždy na 3000,-
Smlouvy s e stávajécím dodavetel jsou vázené a dosud platí a tam jsme psali, aby na žádný pokyn nerušili.
Zrušení smlouvy pro neplatnost podpisu a nekalé jednání951
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Jestliže smlouvu podepsala jiná osoba než ta, která je uvedená jako smluvní strana, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.