Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pořídil jsem si u společnosti T-mobile smartphone Samsung Galaxy SIII a po roce a půl, kdy telefón přestal reagovat na své příslušenství:
- nefunkční USB nabíječka
- hluchá pravá část sluchátek
své vlastní součástky:
- na displeji v podsvíceném stavu jasný tmavý pruh
- problémy s reproduktorem
- zamrzávání SW po aktualizaci během užívaní
- výrazné zpomalení operačního systému
- popraskaný zadní kryt telefonu
- prasklý obvodový rám telefonu (uznáno z důvodu pádu MT, ne však u u USB podle fotodokumentace!)
Stav telefonu: telefon byl od záčátku do konce polepen ochranou fólií na displeji a ochraným krytem na zadní staně. Zacházení bylo více než opatrné a údržba pravidelná. I přesto obvod telefonu praskl a zadní kryt trovněž popraskal(pavučiny), uživatel nenese odpovědnost za stárnutí nevhodného materiálu.
Reklamace u Britex:
1. Telefon mi byl vrácen v poškozeném stavu, prasknutý vnitřní obal, který chrání technologi v místě šroubu u portu USB
2. Prasklý obodový rám nad portem USB
3. Vydorozumnění, že tmavý pruh vyskytující se na displeji při podsvícenem stavu je mechanického poškození a oprava pouze za příplatek - nepravda a beru jako znužití pravomocí a vyvázání se z úvazku ke smlouvě k reklamaci. Není uvedeno, že byla provedena diagnostika zařízení o možné vadě z výroby, či jiných skutečností.
4. Sluchátka se vratila bez zásahu s pravým hluchým reproduktorem, i bez ochraných sítěk před reproduktry, proti vniknutí nečistot do technologie
5. USB port ve smyslu přenosu dat a nabíjení rovněž nefunguje
6. Telefon nebyl ani z části vyčištěn od prachu a nečistot, které uživatel pro porušení zásad reklamací nesmí dělat.
Splněn byl pouze jeden bod a to zamrznutí SW z čehož chci vyvodit tyto důsledky.
- Řádné vyřešení reklamace
- Výměnu poškozených dílů nebo nové MT stejného typu
- V případě rozhodnutí firmy Britex ve spolupráci T-mobile záležitost řešit, bude podáno trestní oznámení na obě společnosti
Samsung Galaxy S III - bílý (1325088)
Za vznikou škodu a komoplikace žádám o nové zboží (MT) stejného charakteru (typu) s novou zárukou.
|
Tweet |
Společnost, na kterou je stížnost podána je pravděpodobně servisem prodejce. Za vyřízení reklamace i škodu způsobenou po předání výrobku prodejci odpovídá kupujícímu prodejce.
V případě, že je vad vytčeno více, musí písemné zamítnutí reklamace obsahovat odůvodnění zamítnutí všech vad. Zároveň, pokud by bylo uznáno více vad najednou, ale alespoň tři, má kupující dle § 622 nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Stejná stížnost je podána na společnost T-Mobile Czech Republic a.s., která je prodávajícím. Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. je servisním místem. Z tohoto důvodu tuto stížnost uzavíráme.