Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21334Vymáhání pohledávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2018, před 7 lety

Viktor Marta

Znění stížnosti

Dobry den,

Pořád mi chodí do E-mail Vymáhání pohledávky a už nevím si rady je to něco ze stránky sexsiť. Šlo by zrušit členství i to vymáhání nebo musím částku zaplatit.
Děkuji
Tato pohledávka nyní sestává z následujících částek:

Hlavní pohledávka EUR 38,65
Bankovní poplatky a náklady na upomínky EUR 22,27
Náklady právního zastoupení EUR 40,50
------------------------------------------------------------------------------------------
Celková částka EUR 101,42

Vyzýváme Vás, abyste uvedenou celkovou částku ve výši 101,42 EUR zaplatil/a obratem, nejpozději do 21.02.2018.

Pro úhradu pohledávky použijte, prosím, níže uvedené bankovní spojení. U každé platby uveďte, prosím, spisovou
značku 31118052975.

Pokud požadovanou částku můžete zaplatit jen v přiměřených splátkách, očekáváme přiměřený
a konkrétní návrh platebního kalendáře ve výše uvedené lhůtě.

Mějte, prosím, také na paměti, že naše kancelář je smluvním partnerem informační úvěrové kanceláře SCHUFA.

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:
Vlastník účtu: Auer Witte Thiel
Bankovní ústav: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFF
Částka: 101,42 EUR
Předmět: 31118052975

S přátelským pozdravem


Auer Witte Thiel
Rechtsanwälte
Bayerstraße 27
D-80335 Mnichov
E-mail: kolekce@auerwittethiel.com
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145


Požadované řešení

Zrušit členství vymáhání pohledávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 08:20, před 7 lety

Pokud uvedená společnost neinformovala spotřebitele o vlastnostech služby (zvláště o ceně, o automaticky prováděné opakované platbě, a o období, na kterou se smlouva uzavírá) nebo tyto informace uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohly být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky. Spotřebitel by v takovém případě nemusel nic platit (pokud by společnost vymáhala údajně dlužnou částku soudní cestou, musela by prokázat, že spotřebitele řádně informovala).

Informovala-li společnost spotřebitele o vlastnostech služby, je nutné smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2018 10:56, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.