Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 14. 1. 2018 jsem si u Vaší společnosti vybrala a zakoupila sedací a rozkládací soupravu. 23. 1. 2018 mi byla sedací souprava dopravena v tak otřesném složení, že z toho rozum zůstal stát, jak může být někdo schopen doručit takovou katastrofu. Sedací souprava byla nekompletní,jeden úplně špatný díl, bez možnosti rozložení, bez opěrek, bez nožek, na které má sedací souprava stát, bez boků a špatný počet polštářů. Ihned ten den jsem kontaktovala Vaší společnost, Váš zaměstnanec mi nebyl schopen říct, co s tím hodlá udělat, nehledě na to, že mi bylo řečeno, že se ozve ohledně reklamace. 2 dny se mi nikdo neozval, telefony nikdo nebere, kontaktujete, když se Vám chce jen přes meily. Bylo mi řečeno, že chybějící díl se nemůže dohledat, tudíž mi bude doručena nová sedací souprava a dnes 6.2. 2018 mi bylo telefonicky sděleno, že se díl najednou dohledal a bude doručen až příští týden. Takže na svoji zaplacenou sedací soupravu čekám skoro měsíc a kdo ví, zda bude sedací souprava vůbec v kompletní sestavě. Jelikož z Vaší strany jsem poškozený zákazník, trvám na tom, aby mi byla z Vaší strany poskytnuta sleva na zakoupené zboží. Mám sto chutí nahlásit Vaši společnost na českou obchodní inspekci, jak jednáte se svými klienty. Sedací souprava je zakoupena na jméno: Hana Prachařová, číslo objednávky: 9918264324
Rohová sedací souprava rozkládací Impuls univerzální ( kód zboží: 902-0087/001 )
Vzhledem ke komplikacím na Vaší straně,požaduji kompenzaci ve formě slevy a to do výše aktuální prodejní ceny této sedačky.
|
Tweet |
V případě reklamace dodání vadného zboží, se jedná se o postup dle § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zde je upravena jakost zboží při převzetí, což obsahuje i to, že věc je v odpovídajícím množství, jakosti, jaké si strany ujednaly. Jde tedy o uplatnění reklamace právě z důvodu, že bylo dodáno nekompletní zboží, než které bylo objednáno. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 výše uvedeného zákona, tedy buď vadu opravit, nebo vyměnit zboží za nový kus, který by již odpovídal objednávce a až pokud by ani toto nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli plnou kupní cenu. Po vyřízení reklamace pak má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace (tedy typicky právě poštovné), dle § 1924 výše uvedeného zákona. Reklamaci je prodejce povinen vyřídit nejpozději do 30 dní, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Prachařová,
je nám líto, že s námi nejste spokojená.
Obě reklamace jsme však vyřídili v termínu 20.2.2018, a to výměnou zboží a dodáním doplňujícího kování.
Pevně věříme, že během Vašeho příštího nákupu se nám podaří přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.
S pozdravem
JENA - nábytek, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.