Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den zablokujte ten produkt žádá po lidech peníze
přitom to služba tváří jako sms zdarma 20 kč odesílatel 90 kč příjmence
https://www.microsoft.com/cs-cz/store/p/sms-zdarma/9nblggh16n3p
koho okradli měli okamžitě peníze vráti protože tato aplikace samovolně posíla premium sms a hned nejde zastavit
tváří se jako sms brána zdarma přitom účtuje drahé poplatky skrytě posílá
Zablokovat , poslat lidem na zpět peníze co jim neoprávně ztrhlo
aby neúčtovali za tu podvodou službu operátoři polatky
|
Tweet |
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v rámci smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.