Společnost


Freebie SMS

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21341Sms-zdarma, které odečítá kredit i příjemci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2018, před 7 lety

Tomáš Bucha

Znění stížnosti

Dobrý den zablokujte ten produkt žádá po lidech peníze
přitom to služba tváří jako sms zdarma 20 kč odesílatel 90 kč příjmence
https://www.microsoft.com/cs-cz/store/p/sms-zdarma/9nblggh16n3p

koho okradli měli okamžitě peníze vráti protože tato aplikace samovolně posíla premium sms a hned nejde zastavit


Produkt

tváří se jako sms brána zdarma přitom účtuje drahé poplatky skrytě posílá


Požadované řešení

Zablokovat , poslat lidem na zpět peníze co jim neoprávně ztrhlo
aby neúčtovali za tu podvodou službu operátoři polatky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 09:56, před 7 lety

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v rámci smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 14:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.