Společnost


JABLUM Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#21344Oprava kávovaru

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2018, před 7 lety

Dušan Križan

Znění stížnosti

Odeslal jsem automatický kávovar do servisu s požadavkem: "Prosil bych o vyčistění. Někdy jde slyšet jakoby se vnitřní motorky zarazily o nánosy". Po návratu ze servisu ovšem zvuky přetrvávaly. Když v servisu nehlásili žádný problém, tak jsem si říkal, že patrně nejsou na závadu. Když se ale začaly stupňovat a přidalo se nové vrzání a odpadní káva začala místo suchých válečků začala vypadávat jako mokré blátíčko, jsem je nahrál a poslal do servisu záznam. Ze servisu mi odpověděli, že je porouchaný motor drenážního ventilu a velice ochotně by mi jej opravili. Chtěli by zaplatit jednak vadnou součástku, ale i všechny práce s demontáží, montáží a dopravu (kterou servis zajišťuje a účtuje jako součást opravy).

Já si ale myslím, že bych neměl platit za práce, které jsem již jednou zaplatil. Vadnou součástku samozřejmě zaplatím.

Navíc mám podezření, že všechny ty následné projevy budou souviset s prvotním ignorováním závady. A doufám, že tím na kávovaru nebyly způsobeny další škody.

Poté co servis zjistil, kam mířím, tak okamžitě přestal komunikovat.


Produkt

Kávovar Jura Ena 7


Požadované řešení

Požaduji opravu kávovaru s tím, že zaplatím pouze vadnou součástku. A nebudu platit za to co jsem již zaplatil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 10:11, před 7 lety

V případě opravy věci se jedná o smlouvu o dílo. V rámci tohoto smluvního typu musí zhotovitel dle § 2590 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, provést dílo s potřebnou péčí, což znamená, že postupuje pečlivě tak, aby provedl opravu dle ujednání stran a zároveň aby nezpůsobil na věci další poškození. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo nebylo provedeno řádně), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla nebo poté, co je zjistí.

Zhotovitel je povinen vydat objednateli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 09:05, před 7 lety

Dobrý den pane Křižane,

Děkujeme Vám za Váš podnět. Záruku poskytujeme vždy na provedený rozsah servisu, tj. měněný díl a spojenou práci. Prověřil jsem Vaši zakázku a Vašem případě nebyl aktuálně porouchaný díl předchozím servisem řešen.

Kávovary na servisu testujeme jak při přijetí, tak před odesláním. Stroj odesíláme pouze když víme, že je plně funkční.

V případech jako je ten Váš, tedy porouchá-li se díl, jež nebyl předmětem předchozího servisu, postupujeme tak, že zákazník platí jen vadný díl, obvykle bez nákladů na spojenou práci. Touto nadstandardní službou vycházíme zákazníkům vstříc v případech, kdy ani při nejlepší vůli není možné předjímat poruchu dílu, který není servisem primárně řešen.

Jak Vám sdělil technik emailem z ledna 2018, pro vyřešení Vaší reklamace si vyzvedneme Váš kávovar kurýrní službou a dopravíme do servisu. Technici Vás po prohlídce kávovaru budou kontaktovat ohledně dalšího postupu či případné přesné ceny vadného dílu. Dnes Vás bude kontaktovat náš pracovník, který s Vámi domluví nejvhodnější termín svozu Vašeho přístroje do servisu.

Děkuji a přeji Vám příjemný den
Petr Nývlt
JABLUM Czech s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.3.2018 20:50, před 7 lety


Dušan Križan

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

vadný díl již mám vyměněn a kávovar funguje dobře. Platil jsem pouze měněný díl, přesně jak psal pan Nývlt. Tímto mu děkuji. Děkuji i dTestu, protože pracovník se kterým jsem jednal před panem Nývltem chtěl po mě platit vše.

S pozdravem
Dušan Križan