Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes internet jsem objednal DSL internet a když přišla kurýrem smlouva, byla na ní Pevný bezdrát. Jelikož jsem nevěděl co to bylo, podepsal jsem to. Jakmile jsem přijel domů, jsem zjistil, že to nemá nic společného s DSL internetem. Hned jsem volal na infolinku, že toto nechci a chci DSL. Obratem mi poslali novou smlouvu, která již byla dobře. Já jsem na oplátku zaslat výpověď na tu původní. Mají odstoupení do 30-ti dnů. Avšak již po několika dnech, ještě než mi někdo zprovoznil internet my přišlo vyúčtování na 48Kč. Na infolince mi doporučilo to zaplatit a budou mi to dopropisovat. Další měsíc mi přišla úhrada na 797kč.Po komunikaci s podporou opět, abych to zaplatil a že bude dopropis.Dodám,že nikdo nebyl schopný mi zrušit tu předešlou smlouvu.Poté přišla platba na 1.148Kč.Hned jsem volal na T-linku,co to znamená.Po dlouhosáhlé konverzaci byla schopná jedna operátorka semnou vyřešit problém a zrušit tu původní smlouvu.Nějakým způsobem udělala, že jsem měl platit už jen 649Kč.Nicméně dohodnutá cena DSL je 499Kč.To bych už zase přeplácel.Opět jsem volal paní operátorku,která znala mou problematiku aby se to opravilo.Po prozkoumání mi bylo řečeno,abych zaplatil 150Kč. Tak jak by to mělo být a také jsem provedl.Nyní podle T-mobile mám neuhrazené 499Kč,které odmítám uhradit.Paní operátorka přestala komunikovat a to jsem mluvil s jejíma kolegama 3x.Ona jediná zná moji problematiku.Chci mít jen normální internet a platit 499Kč měsíčně a neřešit každý týden něco.
S pozdravem
L. Drexler
T-Mobile DSL internet
Zrušení doplatku, který mi byl špatně naúčtován.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.