Společnost


Eduardo Royal Residence s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21359Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2018, před 7 lety

Iva Paříková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Odeslala jsem k reklamaci telefon s žádostí o odstoupení od smlouvy (jednalo se o již třetí reklamaci, na telefonu bylo 5 různých vad). Telefon se mi poštou vrátil opravený a chyběly dokumenty, které jsem zasílala společně s ním (paragon, záruční list). Kontaktovala jsem prodejce nejprve emailem s žádostí o odstoupení od smlouvy a dohledání paragonu a záručního listu. Když mi nepřišla odpověď, snažila jsem se dovolat. Pán se mi omluvil, že momentálně nemá k dispozici potřebné informace a zavolá mi zítra. Nikdo se neozval a když jsem volala sama, telefon nikdo nebral.


Produkt

Sony Xperia M4 Aqua Black


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2018 06:25, před 7 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy dle své volby.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady.

Jednalo-li se o třetí uznanou reklamaci, která byla uplatněna pro třetí stejnou vadu či o postupný výskyt 4 různých odstranitelných vad a spotřebitelka zvolila vrácení peněz, je tento nárok pro prodávajícího závazný. Je přitom nutné své právo na odstoupení od smlouvy uplatnit již při podávání reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 08:49, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.