Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Po konzultaci s COI a odmítnutí mojí reklamace O2,jsem podal stížnost na bezprecedentní jednání společnosti O2 Czech Republic a.s. na Ceský telekomunikační úřad.Výsledek mé stížnosti byl,že jsem kredit provolal /což nebyla pravda - ověřeno na pobočce O2 v Nymburce - provolal jsem cca za 280,-Kč/.Následně jsem podal stížnost na O2 ombudsmanovi české republiky.Rovněž i on mi nepomohl,aby O2 mi vrátila peníze.Jako poslední možnost bych chtěl využít Vaší služby ohledně dohody s O2.
Po výzvě O2 si každých půl roku doplnuji kredit v mobilu.To vždy v termínu provádím.
Chtěl bych vrátit peníze /cca 900,-Kč/,které byly neoprávněně odebrány z kreditu.
|
Tweet |
Pokud Český telekomunikační úřad v prvním stupni nevyhověl námitce (případně vyhověl návrhu poskytovatele služby elektronických komunikací v neprospěch účastníka služby) nebo rozhodl z pohledu účastníka služby elektronických komunikací vadně (například z důvodu, že nepřihlédnul k navrhovanému důkazu), má účastník služby další možnost toto rozhodnutí zvrátit, a to formou podání takzvaného rozkladu proti rozhodnutí.
Rozklad může podat účastník do 15 dnů ode dne oznámení prvostupňového rozhodnutí, a to u orgánu, který rozhodnutí vydal. Toto poučení naleznete v každém rozhodnutí. Předseda Rady ČTÚ má povinnost spor rozhodnout do 4 měsíců, ve složitých případech do 6 měsíců.
Pravomocná rozhodnutí předsedy Rady Českého telekomunikačního úřadu o rozkladu podaném proti rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu jsou dále přezkoumatelná soudy v občanském soudním řízení. Návrh na přezkum je nutné podat soudu do dvou měsíců ode dne doručení rozhodnutí o rozkladu.
Hezký den,
ráda vše opětovně prověřím, požádám vás však o doplnění telefonního čísla, kterého se vaše podání týká.
Děkuji.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Moje telefonní číslo: 606 364 555
Hezký den,
děkuji za doplnění, ještě bych vás požádala o doplnění, v jakém období by vám měl být kredit ve výši 900 Kč odebrán?
Máte na mysli expiraci kreditu či čerpání za nějakou službu, kterou se domníváte, že jste nevyužil?
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Já se domnívám,že kredit ve výši cca 900,-Kč byl odebrán 24.6.2015 /v 00.01 hod/.Kredit jsem si navýšil 24.6.2015 v 10:55 hod./výzva na doplnění kreditu byla do 24.6.2015/.Mezní termín na doplnění kreditu byl až 2.7.2015 /ověřeno na pobočce O2 v Nymburce/.Mám na mysli expiraci kreditu.Jinou službu jsem nečerpal.S pozdravem Blecha
Děkuji za doplnění, záznamy ohledně čerpání kreditu a vypršení platnosti máme k dispozici jen několik měsíců zpětně, zároveň reklamaci je možné uplatnit jen dva měsíce zpětně, pokud jste reklamaci podával, pak trváme na výsledku jejího řešení.
Mrzí mne to, ale s takto starou záležitosti vám nemám možnost pomoci.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Mě zase mrzí,že nechcete přiznat chybu a trváte na bezprecedentní expiraci tarifu o cca 900,-Kč.Myslel jsem si,že s pomocí dTestu se s Vámi dohodnu.Ted už mohu sumárně konstatovat,že ani COI,CTU,ombudsman české republiky,dTest s Vámi nepohne.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.