Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21371Neoprávněné prodlužování členství a vymáhání peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2018, před 7 lety

Edita Kovářová

Znění stížnosti

Dobrý den,
někdy na podzim 2017 jsem se ze zvědavosti zaregistrovala na stránky BE2. Ale protože mě ničím nezaujali, kromě jedné návštěvy jsem tam nebyla a časem jsem na své členství úplně zapomněla. Měla jsem zaplaceno VIP na jeden měsíc a tak jsem předpokládala, že po měsíci se mi automaticky zruší, jako je to zvykem na ostatních seznamkách. Cca tři měsíce od ukončení prvního měsíce členství mi přišel mail, že jim dlužím peníze za další dva měsíce. Začala jsem s nimi po mailu diskutovat. Ale bylo to marné. Pořád si mleli svoji. Tak jsem si je zablokovala, aby už neotravovali a doufala, že dají pokoj. Dnes jsem ale ve schránce našla dopis od Intrum Justitia s oznámením, že je BE2 pověřila vymáháním dluhu. Já ale odmítám zaplatit za něco, co jsem nikdy nepoužila a o co jsem nestála. Navíc jsem nyní po operaci prsu a čeká mě chemoterapie, takže opravdu nemám chuť ani čas se soudit. Proto se obracím na Vás s žádostí o pomoc.
Děkuji a jsem s pozdravem
Edita Kovářová


Požadované řešení

Zproštění povinnosti cokoli platit z důvodu nevyužívání služeb společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2018 10:24, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2018 10:10, před 7 lety

ID: 2VNLFH31


Dobrý den, paní Kovářová,

veškeré informace, související s realizací prodloužení Vašeho Prémiového členství Vám byly zaslané již v rámci komunikace s Oddělením pohledávek Academic singles,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 21:35, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:41, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.