Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 18.9.2017 jsem v ČPP nahlásil škodu č. 2172060729. Já, pojistník, jsem seděl jsem na motorce Honda CBR1000RR (1AB271) a můj kamarád Jan Soukenka na mé motorce Kawasaki Z1000 (RZ: 1AE451). Na křižovatce ulice Průmysová a Teplárenská pan Soukenka motocykl Kawasaki postavil na zadní a zahodil. Při doplnění dokmentů v ČPP v elektronické podobě jsem jako přílohu připojil svůj řidičský průkaz, jelikož jsem to pochopil tak, že potřebují řidičský průkaz pojistníka v době dopravní nehody a to nejspíše právě vedlo k zpochybnění, že mi nechtějí pojistnou událost uznat. Tvrdí, že nemám řidičské oprávnění na motorku Kawasaki, což není podstatné, jelikož jsem jí vůbec neřídil. Celou jízdu jsem od začátku natáčel na své GoPro a dění zároveň komentoval. Ze záběrů a komentáře lze jednoznačně usoudit, že jsem řídil svou motorku Honda a můj kamarád pan Soukenka Kawasaki.
Trvdí, že není patrné, kdo řídil jaký motocykl, přitom audiostopa se shoduje se zvukem motorky Honda CBR1000RR a její jízdou. Videí z motorky mám již několik, kdy jako důkaz mohu poskynout toto video https://www.youtube.com/watch?v=PD5Vx4O4XHg ve kterém je vyobrazena i má tvář a video od začátku komentuji. Z tohoto videa je patrné, že se můj hlas shoduje s hlasem ve videu z nehody.
Videodůkazy:
1) https://uloz.to/!LiIFDYBQ9r8g/gopr1129-mov
2) https://ulozto.cz/!3ZYybcaWAnKS/zaznam-pred-nehodou2-mov
S pozdravem,
Daniel Sonnleitner
Škoda č. 2172060729
Proplacení kompletní opravu motocklu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu.
Nebude-li spotřebitel úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.
Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.