Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21373Neuhrazené náklady na zaslání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2018, před 7 lety

Martina Nováková

Znění stížnosti

Dne 15.12.2017 jsem zaslala k reklamaci zboží, které bylo doručeno dne 20.12.2017. Jelikož jsem neobdržela žádné potvrzení o přijetí reklamace, které by měla společnost standardně poskytnout, podala jsem po uplynutí 30 dnů požadavek na vrácení peněz za reklamované zboží včetně proplacení nákladů na zaslání reklamace včetně zaslání dokladu o jejich úhradě. Částku za reklamované zboží jsem obdržela dne 24.1.2018, ale úhradu nákladů na dopravu nikoliv. Proto jsem již dvakrát (26.1.2018 a 2.2.2018) společnost e-mailem žádala o jejich proplacení, ale z jejich strany bez reakce.


Požadované řešení

Správný postup při řešení reklamace při dalších reklamacích u jakéhokoliv zákazníka.
Pro mne momentálně žádám o úhradu nákladů na dopravu, na které mám dle Občanského zákoníku nárok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2018 10:06, před 7 lety

V případě, že prodejce nevyřídí reklamaci spotřebitele v zákonem stanovené lhůtě, má právo spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. Podle § 2004 odst. 1 občanského zákoníku se odstoupením od smlouvy závazek zrušuje od počátku.

Vrácení spotřebitelem vynaložených nákladů k uplatnění reklamace by se v daném případě dalo podřadit pod ustanovení § 2913 odst. 1 občanského zákoníku, které upravuje náhradu škody z porušení smluvní povinnosti. Zde je uvedené: "Poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně." Podle § 2952 občanského zákoníku se hradí skutečná škoda a ušlý zisk.

Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 08:53, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.